Petitie Buitenschoolse Kinderopvang Hemiksem - Capaciteit

Gast

/ #38 Geruchten of Feiten?

2013-12-24 08:27

Als ik in jullie petitie lees dat er volgens Kind en gezin maar ruimte is voor 100 kinderen, kunnen jullie dit dan ook hard maken met een bewijs van deze organistatie die de lokalen heeft gekeurd en dit dan ook waarschijnlijk zoals het hoort in een verslag heeft staan?
Als het werkelijk zo is, waarom sturen jullie dan geen inspectie om deze overtredingen vast te laten stellen?

De bouw van het gebouw en de doelen ervan zullen wel eerder bekend geweest zijn dan 2 dagen voor de schoolvakantie, is het dan niet eerder de fout van de bevoegde schooldirecties die hun ouders niet tijdig hebben ingelicht?

Is het niet meer dan logisch dat kinderen en ouders die in Hemiksem wonen voorrang hebben om zich in te schrijven? Wij zijn toch degene die gemeentebelasting betalen?
Ouders die werken die voorrang krijgen, is daar iets mis mee? Moeten die mss plaats ruimen voor kinderen van ouders die liever hun kind in de opvang zetten wanneer ze gaan winkelen, om thuis rustig te kunnen poetsen? Elke kind heeft recht van opvang, maar elke ouder is ook verantwoordelijk voor zijn kind en de opvoeding daarvan, maar het is natuurlijk makkelijker je kind ergens te dumpen om u leven aangenamer te maken! Mensen die opvang nodig hebben voor werk te zoeken hebben ook recht op opvang, zeer zeker. Het is dan ook niet moeilijk om bij een sollicitatie daarvan een bewijs te vragen, dit is al nodig om de uitkering te behouden.

Ik heb niks tegen de N-VA, maar twijfel in Hemiksem wel aan de personen die achter deze naam staan, of ze het doen uit belang van de gemeente of uit eigen belang.

Wat ik ook niet lees in jullie petitie is wat de oplossingen zijn volgens jullie, als ergens een punt van wil maken kom dan ook met een oplossing, iets afbreken kan iedereen.

Op het internet blijf ik graag anoniem, maar als sommige mensen zich aangevallen voelen zal ik me gerust aan de betrokken personen bekend maken!

Nog een extra noot, als ik ondertekende zie uit Utrecht, Essen, Brecht,... dan komt jullie petitie niet zo geloofwaardig over! zoek eerst mensen uit je eigen omgeving die jullie steunen!