Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Gast

/ #1966 Zorg is voor rijken

2014-01-16 18:00

Ik ben een getrouwde moeder met een gezamenlijk inkomen van € 857,59 netto. Van dit inkomen moet ik de kinderen eten van geven, huur, water, gas, elektra en niet te vergeten de verzekering. Omdat wij schulden hebben bij de verzekering zitten wij nu in de verplichte overheids verzekering dat is per persoon €135,- dat is basis. Daarbij komt ook nog dat wij beiden gronisch ziek zijn. Zorgtoeslag is maar voor een persoon, dus even rekensommetje is snel gemaakt. We hebben een afbetaling kunnen regelen met de verzekering dat is €100. Ik kan dit niet meer betalen. Ga nu niet meer naar de tandarts is geen geld voor. Bepaalde medicatie kan ik niet meer nemen dit omdat ik daar zelf voor de kosten moet opdraaien. Daardoor wordt ik alsmaar zieker. Maar de zorg in Nederland kan ik niet meer betalen. Als de zorg dat nu ook eens waard was is een ander verhaal. Maar nee, de zorg in Nederland is kapot. En dit wordt steeds maar erger. Rutte heeft het goed bij mama, met zijn centen. We hebben gekozen voor deze regering, hebben wij dan ook gekozen om gronisch ziek te worden. Blijkbaar mag je niet meer ziek worden in Nederland