Broodfokkers moeten gestopt worden.

Gast

/ #258 Re:

2014-01-31 21:23

#177: -

Hallo die nep Melanie!

Je moet eens niet zo liegen!! Ten eerste is dit een verzonnen verhaal waarom? Helaas is er heel veel jaloezie in deze wereld! Ja dan ga je maar een gruwelijk misselijk makend verhaal verzinnen, want wat moet je anders om iemand proberen zwart te maken. Ik noem zulke mensen erg ziek van geest en zeer kinderachtig. Je bent schijnbaar heel ongelukkig want anders heb je geen tijd om een nepverhaal op te hangen. Nouja moest het even kwijt en mensen die ons kennen en een pup bij onze hebben gekocht weten dat wij heel goed voor de dieren zijn en dat wij zeker geen zieke chihuahua pups verkopen uit oostblok landen hahaha!! Ja ik heb daar een reu gekocht uit polen met fci stamboom uit goede lijnen!!! Je moet het ras gezond houden he! Succes met je zielig leven. Wij zijn heel erg gelukkig en houden van dieren en minder van mensen.!!!! wat dat zie je die zijn vaak ziek van jaloezie en dan kun je gruwelijke dingen gaan schrijven. Oh ja en wij weten dat dit een nepverhaal is maar sommige mensen misschien niet. Laat jij dan even bewijs zien dat je naar mijn gemaild heb en da facturen hahaha? dat kan niet he pfff. Groetjes Ilona biesheuvel uit wijk en aalburg.

ps dit is een site tegen broodfokkers spot daar dan niet mee!