Broodfokkers moeten gestopt worden.
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Broodfokkers moeten gestopt worden..
Gast |
#2512014-01-25 09:40Broodfokkers moeten nu meteen verdwijnen, het is echt schandalig stelletje geldwolven. |
Gast |
#2542014-01-28 20:35Laat ze stoppen!! Mensen vinden puppy's leuk, daarna worden ze aan de straat gezet!! Help eerst asieldiertjes, de arme stumpers uit Roemenië/spanje, zei hebben ons hard nodig!! |
Gast |
#258 Re:2014-01-31 21:23Hallo die nep Melanie!
Je moet eens niet zo liegen!! Ten eerste is dit een verzonnen verhaal waarom? Helaas is er heel veel jaloezie in deze wereld! Ja dan ga je maar een gruwelijk misselijk makend verhaal verzinnen, want wat moet je anders om iemand proberen zwart te maken. Ik noem zulke mensen erg ziek van geest en zeer kinderachtig. Je bent schijnbaar heel ongelukkig want anders heb je geen tijd om een nepverhaal op te hangen. Nouja moest het even kwijt en mensen die ons kennen en een pup bij onze hebben gekocht weten dat wij heel goed voor de dieren zijn en dat wij zeker geen zieke chihuahua pups verkopen uit oostblok landen hahaha!! Ja ik heb daar een reu gekocht uit polen met fci stamboom uit goede lijnen!!! Je moet het ras gezond houden he! Succes met je zielig leven. Wij zijn heel erg gelukkig en houden van dieren en minder van mensen.!!!! wat dat zie je die zijn vaak ziek van jaloezie en dan kun je gruwelijke dingen gaan schrijven. Oh ja en wij weten dat dit een nepverhaal is maar sommige mensen misschien niet. Laat jij dan even bewijs zien dat je naar mijn gemaild heb en da facturen hahaha? dat kan niet he pfff. Groetjes Ilona biesheuvel uit wijk en aalburg.
ps dit is een site tegen broodfokkers spot daar dan niet mee!
|
Gast |
#2592014-01-31 22:40Broodfok MOET STOPPEN het is gewoon schandalig hoe de honden worden behandeld. |
Gast |
#2602014-02-01 07:00Ik hoop dat de regering hier iets mee kan. Maak een soort regel voor het aantal nesten per hond. Dit aftekenen zoals een paspoort. ( Je moet ergens mee beginnen ) En dan vaker controleren |
drent |
#262 Re: op 222014-02-01 10:49heeft u het toevallig over de drentsche patrijshond ???, waar al tientallen jaren in zeer ernstige mate epilepsie voorkomt.ik ben het helemaal eens met de bestrijding van de broodfok, maar helaas zit er bij sommige, ja zelfs rasverenigingen nog een hoop fout. |
frans |
#263 Re: ding2014-02-01 11:03even ter correctie, op 1 jan. 2013 is de volgende wet effectief en een citaat luid; expliciciet dat een dier niet 1 op 1 kan worden vergeleken met een voorwerp artikel 2a boek 3 lid 1.er is jurischpentie over smartegeld na aanleiding van een epileptise setter zie inzien rechtspraak zaak nummer by7900 |
Gast |
#2642014-02-01 11:58Op zich ben ik het eens met de geopperde stellingen, maar kijk ook eens naar de de soms ernstige erfelijke afwijkingen bij rashonden.Bij veel honden zowel bastaards als rashonden komt epilepsie voor, een ernstige erfelijke afwijking.Zo is b.v.17% van de populatie vaneen bepaalde belgische herder soort lijder,ik kan nu hier een hele lijst produceren van hondenrassen die hiervan ernstig last hebben,maar ik wil in dit verband ook wijzen op de negatieve rol van rasver, en de daarbij aangesloten fokkers die zoals bij de Drentsche Patrijshond,waar al tientallen jaren epilepsie voor komt, en we vanaf 1986 niets zijn opgeschoten in de bestrijding van epilepsie.Een v.b. als de drent de leeftid tussen de 5 jaar en 7 jaar heeft bereikt heet 1 op de 12 drenten meerdere aanvallen gehad.Niet alleen zijn er misstanden bij de broodfokkers die geen lid zijn van een rasver, maar helaas ook zijn er misstanden bij fokkers die lid zijn van een rasver.Want teveel rasver, worden bestuurt door fokkers met grote geldelijke belangen, dit zijn min of ,meer verborgen misstanden maar ook die veroorzaken veel leed.De totale kynolgie moet drastisch worden herzien in haar functioneren. |
Gast |
#2652014-02-01 13:17de brood fok heeft niets te maken met het wel zijn van de dieren , maar de handel er in , voor liefde van dieren zijn er meer dan genoeg dieren in Nederland asiels , en uit andere landen , waar minder geld mee is gemoeid , maar de dieren wel een gouden mand toe behoren , mijn honden zijn eerlijk die ik in mijn huis heb , alle honden die ik heb gehad , zijn allen bij mensen weg waar zij weg moesten , en ik snap ook niet dat geld zo belangrijk is , om de dieren te kwellen ,groet |
Gast |
#2662014-02-01 15:24Schrijnend, maar gebeurt aan de lopende band met name vanuit het buitenland. De politiek, dus niet alleen de Partij voor de Dieren, zou daartoe op EU niveau een strenger beleid moeten ontwikkelen. Bv door betere grenscontrole etc. Alle niet regulier aangeboden pups ook die van hier -nog- erkende rassen traceren en verplicht laten helpen. Signalen vanuit de samenleving serieus nemen bv dmv een meldpunt. Voorts de fokkerij overlaten aan door de Raad van Beheer erkende en bij de rasverenigingen aangesloten kennels. Ben, Alkmaar. |
268 |
#2682014-02-02 20:34Ik durf nog nergens geen hond meer te kopen nu, zou niet weten waar het nog wel te vertrouwen is :( |
Gast |
#270 Re: Re:2014-02-04 21:16 |
Gast |
#2732014-02-10 06:09Ik zou willen dat , als net in Amerika de dierenpolitie alle broodfokkers hun dieren in beslag zou kunnen nemen.Alle broodfokkers moeten sluiten en een verbod krijgen om nog dieren te mogen houden, want dit is geen leven voor die honden. Trouwens ze staan ook geen belasting af van hun inkomsten,is daar al over nagedacht!!!!! |
Gast |
#2742014-02-10 06:12 Miljoenen honden moeten sterven in asielen tot op vandaag ,alsook in de straten over heel de wereld ,terwijl er om geld aan te verdienen met het leven van wezens gespeeld word . Dit behoeft GEEN commentaar! Broodfok is een SCHANDE . |
Gast |
#2752014-02-10 07:00Laat dit a.u.b stoppen zelfs de persoon woonachtig bij Nijmegen gaat maar door ook na de veroordeling. Te gek voor woorden. |
|
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
62773 Gemaakt: 2023-01-17
Respecteer de euthanasiewet
4607 Gemaakt: 2024-11-02
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
3226 Gemaakt: 2024-11-10
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
750 Gemaakt: 2024-11-07
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3431 Gemaakt: 2023-04-12
Zwembad de Trans moet open blijven!
1029 Gemaakt: 2024-10-31
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
987 Gemaakt: 2024-02-19
Steun Poptempel De Kuip
1585 Gemaakt: 2024-10-12
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
178 Gemaakt: 2024-11-09
Brandbrief niet passend onderwijs
177 Gemaakt: 2024-11-03
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
438 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1358 Gemaakt: 2024-10-23
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
85 Gemaakt: 2024-11-09
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
195 Gemaakt: 2024-11-01
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
74 Gemaakt: 2024-10-29
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
65 Gemaakt: 2024-11-06
Onbehoorlijk bestuur bij de Woningstichting Den Helder
404 Gemaakt: 2024-10-30
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
594 Gemaakt: 2024-09-14
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22261 Gemaakt: 2020-06-30
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
36 Gemaakt: 2024-11-10