Poezenboot

Diva

/ #103 Re: Re: Re:

2014-02-25 20:13

#101: Julius - Re: Re:

de reacties komen allemaal van dezelfde persoon, het is al de 2e of 3e keer dat dezelfde persoon hier even verschillende berichten komt plaatsen. sorry maar ik vind als die persoon er niet tegen kan dat een buitenstaander met een goed hart, een petitie wilt starten, dat die persoon hier dan gewoon niets moet komen zeggen...

Iedereen heeft het recht om een petitie te starten en iets te steunen dat in zijn/haar ogen goed is, dan moeten de mensen die hier niet tegenkunnen niet even alles komen zwartmaken. Iedereen heeft recht op eigen meninguiting ja, maar start dan je eigen petitie met al je negativiteit en laat de mensen die wel willen helpen met rust! Ik kan niet tegen zo'n mensen en ik wens hen helemaal niets toe, je moet beter leren lezen ;)

karma is iets heel sterk. als je anderen continu loopt af te breken en zwart te maken komt er ooit een dag dat dit tegen jou gekeerd zal zijn en dat is wat ik duidelijk maakte in mijn vorige bericht. je moet het dus niet anders gaan voorstellen dan het is ;)