Het zwembad van Essen moet blijven !!!

Gast

/ #42 Re: Re: Behoud Zwembad Essen

2014-03-06 10:46

#35: - Re: Behoud Zwembad Essen

Ik wil toch eventjes reageren op “35” want heb de indruk dat deze woorden komen … van een bestuurslid van een Essense turnkring.

Ik heb zelf een kind dat wekelijks turnt in een Essense turnkring, maar voor mij is de huidige accommodatie/verschillende locaties geen probleem.  Ik wil uw cijfer van “2000” niet in vraag stellen, maar eerlijkheidshalve moet je er dan wel aan toevoegen dat minstens 99% (99,9%?) hiervan voldoende heeft aan de huidige infrastructuur.  En als je het toch puur cijfermatig wil bekijken … er zijn dan ook 18000 individuele Essenaren die gebruik kunnen maken van het zwembad (en niet van de nieuwe turnzaal).

Ik stel voor dat je de vraag ook eens stelt aan je leden-volwassen.  Ik denk niet dat zij vragende partij zijn voor een nieuwe turnhal, maar dat zij er eerder de voorkeur aan geven dat hun kind en/of (toekomstig) kleinkind kan leren zwemmen
in de eigen gemeente.

Ik heb er geen probleem mee dat er een nieuwe turnhal wordt gebouwd in onze gemeente, MAAR de prioriteit moet alleszins gaan naar het feit dat iedereen moet kunnen (leren) zwemmen in de eigen gemeente!