Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Gast

/ #65

2014-03-22 12:48

Beste Saliha,
Als moeder van twee geweldige half Marokaanse meiden gaat dit alles mij uituiteraard erg naar het hart. Met hun namen (Laïla en Soukaïna) en hun prachtige iets wat getinte verschijning zijn ze voor mij net als iedereen Nederlanders maar voor buitenstaanders Marokaans. Prima zolang daar geen negatief label aan gehangen wordt.
Dat negatieve label is nu juist het probleem. Als we het nu dan over Marokanen hebben mis ik iets. Ik mis de marokanen die zich uitspreken tegen dat kleine groepje dat hun naam vervuild. Men staat nu wel op tegen Geert Wilders en terecht. Doe ik ook. Alleen als ik opsta tegen die groep die hen de naam bezorgd loop ik risico's dat het verkeerd uitgelegd wordt. Mensen van Marokaanse afkomst zouden mijn inziens zich openlijk moeten distantiëren van de rotte appels. Zoals de autochtone Nederlander nu doet van de uitspraken van Geert Wilders.
Ik denk dat het tijd wordt dat de Marokaanse Nederlander ook opstaat tegen de heren die we helaas te vaak zien ivm criminele bezigheden. Natuurlijk zijn die bij elke etnische achtergrond maar haal de munitie uit het pistool dat Geert Wilders heet !!!!
Met vriendelijke groet
Ricky