Broodfokkers moeten gestopt worden.

Gast

/ #446

2014-06-27 18:34

Wij wilden nu een pup kopen en ik had al een paar adressen op internet gevonden en zouden volgende week eens een tocht langs die kennels doen om een pup aan te kopen. Op mijn vriend zijn werk echter waarschuwde iemand ons dat er zeer veel misbruik in die kennels was van honden en die heeft ons een lijst doorgestuurd van broodfokkers ?...iets waar ik nog nooit van gehoord had en wij hebben hier altijd al honden gehad maar steeds aangekocht in huiselijke kringen. Alle adressen waar ik nu  al contact mee opgenomen heb, staan tot mijn grote verbazing op die lijst en wat een verhalen !!!
Het is vanzelfsprekend dat ik ze allemaal wel ga afbellen en ook eerlijk zal zeggen wat de reden is . Ik vind deze petitie én lijst een uitstekend idee en het zou nog véél meer in de aandacht mogen komen want wij ,als dierenvrienden zijnde , hadden hier nog nooit van gehoord... en dat er zoveel zijn !! ? Dus ik kan jullie initiatief alleen maar aanmoedigen en ben zéér blij dat ik dit nu juist op tijd  te weten ben gekomen of ik had zonder mijn weten ook al een broodfokker gesponsord door een aankoop van een pup :-((.