Dienstregeling Arriva Oosterhout

Gast

/ #31

2014-12-16 10:06

De buschauffeurs zijn onvriendelijk en kattig, de bus is smaller wat absoluut niet handig is voor mensen die slechtziend of blind zijn. Ik heb al diverse keren mensen ergens tegenop zien knallen, omdat ze bredere bussen gewend zijn. Mensen die in een rolstoel zitten of met de kinderwagen met het OV moeten reizen kunnen nergens naar toe, aangezien er trappen zijn in de bus om de bus uberhaupt binnen te komen. De scherm informatie wisselt te snel naar mededelingen, mensen zien de informatie zelf vaak over het hoofd. Ook het stop teken mag wel wat meer in het zicht staan. Mensen zijn gewend dat het ook op het scherm komt te staan. De bus tijden zelf zijn slecht aangepast, ik mis vaak mijn aansluiting en moet dan erg lang wachten. De Sophiastraat in Breda komt helemaal te vervallen, wat ik persoonlijk nogal erg vindt. Nu moet je een half uur omlopen door de hele stad en het park + het centraal station, wil je ergens komen. De bussen die normaal gesproken in het centrum van Breda rijden komen daar niet meer en Vlaszak als nieuwe 'centrum bushalte' maken is geen goede zet. Mensen moet lang (om)lopen om bij hun bussen te komen.

Ik mis de oude bussen nu al. Dan zijn ze maar gammel, maar het was wel veel beter geregeld!