Hyvers-Alliantie voor een Eerlijk & Sociaal netwerk voor iedereen

Gast

/ #962

2011-09-15 13:50

Happy Harvest is een stuk minder leuk geworden door het nieuwe rad, dat geeft amper credits meer, ik heb pasgeleden ruim 620 troeven opgedraait met maar 100 credits als resultaat, dat de winkansen omlaag zijn is jammer, maar haal het limiet op de troeven dan helemaal weg, omdat de winkans ook al sterk vermindert is. Ook had het energiedrankje op het rad moeten blijven, die kan beter de liefdesmest vervangen. Op city life loopt het spel meerdere malen per dag vast, ook leg ik straten aan, en als ik dan uit- en inlog, liggen ze ineens niet mooi meer aangesloten en sommige handelingen die ik voor het uitloggen heb verricht, zijn ook ineens ongedaan gemaakt, ook heb ik er last van dat ik na het uit en inloggen ineens munten kwijt ben. Hyves heeft regelmatig met alles problemen, maar ik heb ze nog nooit persoonlijk op een mail of spelersbericht zien reageren, ambassadeurs moeten alles over zich heen krijgen, terwijl het beheer de schuldige is, en zich nergens wat van aantrekken. Hopelijk word er snel wat veranderd zodat spelers hun spel weer terugkrijgen, neem desnoods wat ervaren ICTers aan, want het lijkt nu alsof hyves games word gerund door pizzabezorgers, erg jammer dus :(.