Stop uitzetting Toktam

Gast

/ #46

2015-02-24 19:12

ik vind dit onmenselijk dat deze moeder die pas een baby heeft uit te zetten het kan ook zo goed in Nederland inburgeren wat is dit voor een absurd wet mensen worden toch stilletjes gediscrimineerd .

Ze moeten mensen er uit gooien zoals mijn ex die voor Nederlandse verblijf vergunning mij gebruikt heeft samen met zijn eigen dochters,naar Nederland te komen ,en nu wordt ik heel erg bedreigd door hem met stille eerwraak ik zou ook graag willen dat IND huisgelijkgeweld wel ziet en gezien wordt als mishandeling en groot gevaar,

Maar nee zulke mensen krijgen wel hun verblijfsvergunning maar onder tussen zit ik wel zelf met mijn zoontje van 7 in bedreigd stand

Beste IND waarom moeten zulke families uit elkaar gerukt worden terwijl ze hier in Nederland recht hebben om te inburgeren .
Stuur mijn ex en mijn stiefdochters terug waar ik bond en blauw 4 jaar vernederd en mishandeld bent fysiek en lichamelijk geslagen ben door mijn ex en zijn dochters,

Ik wens familie Toktam veel sterkte en hoop dat je hier mag inburgeren en dat ze deze achterlijke wetten weg mogen schaffen want niet iedereen is met taal kennis om te leren Nederland pak slechte mensen en niet goede ik geloof dat IND wel goed onderscheid kan maken tussen slechte en goede mensen. sorry moest even kwijt, wat ik mee heb gemaakt
met vriendelijk groet Mw, Akdogan