Aviflora

Gast

/ #96

2015-03-16 10:51

deze locatie willen we niet kwijt wie de beslissers ook mogen zijn zijn ze er zich niet van bewust wat ze aan het doen zijn of hebben die beslissers meschien een mooie duit in het zakje als het afkeuren het is alles wat we hebben in west vlaanderen en je neemt het af van kinderen en ouderen denk eens goed na voor je iets afkeurt indien er problemen zijn los dit op op een degelijke doenbare manier zo kan dat ook het levens werk van een man als marnix doe je niet kapot want die werkt zich kapot voor zijn zaak en doet enorm zijn best wij zijn zeker heel tevreden proper en net lekker van eten en voor de kinders en ouders is er altijd iets te doen ook voor oudere mensen en bussen kunen er terecht gaan jullie dat afnemen NEEN DOE DAT NIET iemand die het afneemt geeft geen enkel greintje respect voor de mens dat is een egoist in mijn ogen laat aub marnix verder doen meer vragen wij niet tracht alles te verdienen op een eerlijke wijze en neem niets af van een man als marnix die er dag en nacht voor werkt kijk in de spiegel en zie wie voor je staat en vraag je af wat zou ik doen als ze mijn levenswerk afnemen denk goed na voor je zoiets doet want opgepast als jullie doortrekken wie weet wat er jullie meschien te wachten staat van de menigte laat ons verder naar aviflora gaan en laat mensen verder werken in aviflora en laat marnix zijn levenswerk doorgaan meer moeten wij niet hebben ook voor onze artiesten als jullie dit sluiten nemen jullie werk af van artiesten , koks , obers , poetsvrouwen en ga zo maar door marnix heeft heel veel onder zijn goede marnix is correct maar jullie blijkbaar niet dus neem het maar op tegen een menigte wij doen verder en verder ??????????????????????????