Aanklacht tegen Abou Jahjah en Movement X

Gast

/ #251

2015-04-04 12:30

Omdat ik zelf een misbruikt kind ben geweest en de 5 zintuigen zijn ook "verkracht en mishandeld"!!! Ook heb ik enorm geleden, en niet alleen thuis, maar ook op straat en vooral (allez vooral??? ALTIJD!!!) door noord-afrikanen en het Europese Turkije omdat ik een strontzus heb die haar bezig hield met die beschamende mensen!!! Ook ben ik van mening dat moslims mensen zijn met 2 gezichten en ook wij westerse mensen gaven die moslims kansen terwijl wij belgen steeds meer in armoede verzeilen en die arme mensen krijgen niet de kansen dat die gemeenschap krijgt! Den belgische politiek is dus eigenlijk rascist tegen hun eigen volk. Ik hoop dat meneer De Wever deze politiek kan doorbreken en als nog het recht geeft op vrije meningsuiting op "diplomatisch" manier!!! Zo straf waren zijn uitspraken niet!!! Wat wel een zeer zware uitspraak was, was die van SP.A die beweerde dat den aanhang van vlaams belang verkast is naar de NV-A wat zeker niet waar is. Al hetgeen wat rood is zijn zelf rascist. Ze solliciteren voor jobs en staan ingeschreven vooral bij abvv, maar zijn wel de grootste rascisten op de werkvloer!!! Ook de machtige politiek woont niet in buurten waar veel allochtonen wonen, maar in chique buurten met zeer dure huizen omdat ze weten dat die moslims niet de financien hebben om daar te kunnen kopen! Wie is er dan de rascist??? Ook heb ik een dochter met een belgische vrouw die mij heeft verlaten om ne werkloze moslim die gokverslaafd is en aan de drank zit!!! Die moslim heeft blijkbaar meer te zeggen aan mijn dochter dan ik, de biologische en erkende papa. Al een geluk dat mijn kind bij mijn eigen moeder woont, maar heb steeds het gevoel dat mijn dochter nu zelf moslim ga worden!!! Die vrouwen hebben niets te zeggen en toch flikt mijn ex zoiets. En niet alleen mijn ex is zo! Als ik in hartje Antwerpen rondloop, dan zie ik veel, zeer heel veel belgische vrouwen met moslim mannen rondlopen die dan nog is beweren dat die moslims beter zijn dan wij belgische mannen!!! LANDVERRADERS NOEM IK DIE BELGISCHE VROUWEN!!! Als ik morgen de moslim vrouw ook mag bekoren zoals moslim mannen de belgische vrouw mag bekoren, dan zullen velen van ons belgen toleranter zijn tegen de moslim wereld. Maar dat is zeker niet het geval en komen ook af met ineens 20 broers en ne resem familieleden om is ne belg een goe pak slaag te verkopen en een eremoord op hun dochter!!! Awel ik zeg iedereen dit: 'Als mijn dochter ooit naar huis komt met een moslim man, dan geld dezelfde wet van de moslimwereld tegenover mijn dochter en zal dat ook een eremoord zijn!!! Ook wij belgen hebben een EER!!! Maar het minsten dat wij zeggen, dan komt er direkt 'EEY JULLIE ZIJN RASCIST' en wordt je nog is in elkaar geslagen ook! En wat dan nog het ergste is dat die moslims steun krijgen van al de politieke partijen (vooral den SP.A en al de rest dat links is) van belgie! Buiten het vlaams belang. We zien nu allemaal wat den SP.A de voorbije 70 jaar heeft uitgewerkt: heel veel vreemdelingen toegelaten, veel corruptie en de VISA affaires. Het wordt tijd dat belgie zijn houding en structuren verandert!!! En niet alleen voor de rijken, MAAR VOOR IEDEREEN. Ook stempelgeld en OCMW afschaffen!!! WANT IK BLIJF NIET BETALEN VOOR KLOOTZAKKEN (ook voor de belgen) DIE NIETS VOOR MIJ DOEN!!! VOOR IETS, HOORT IETS. Ik kom zelf uit een kans arm gezin en heb geen enkele hulp of rechten gekregen zoals de rijken hier in dit kutland!!! De discriminatie onder de belgen is vele groter dan de discriminatie naar de allochtoon toe. Wij moeten geen buitenlanders helpen, VOORAL ONZE EIGEN LANDGENOTEN en dan VOORAL NAAR DE KINDEREN TOE!!! DIE HUN OUDERS HEBBEN HUN EIGEN GRAF GEGRAVEN!!! MAAR DAAR KAN HET KIND NIETS AANDOEN!!! Het is zoals heel belgie het zegt; als je geld hebt kan je alles bereiken hier in belgie wat vooral ten koste ga voor de gelijke rechten