POLITIE-CAO 2015

Gast

/ #408

2015-04-20 11:10

Vooral het "ouderen" beleid moet worden aangepast. Als ik van mijzelf uitga, kan ik volgens de laatste regels, met 66,4 jaar met persioen, voor 70% van het gemiddelde salaris. Toen ik bij de politie ging werken (met 17 jaar) zou ik na 40 dienstjaren met persioen gaan voor 80% van het laatstverdiende salaris. Nu kan ik wel eerder ( voor nu nog 65 jaar en 8 maanden)met persioen, maar krijg dan een "fooitje" van het rijk. Bij persioenering op 66,4 jaar heb ik wel 49 jaar bij de politie gewerkt en krijg dan pas een redelijk persioen. Deze regering heeft de oudere politiemensen al behoorlijk bestolen ( later met pensioen, minder persioengeld e.d.) Ook vraag ik mij af, waar het ABP geld is gebleven, dat de regering in het verleden uit onze ABP pot heeft gehaald i.v.m. een begrotingtekort.  Alle "sociale" extra's die wij als politieman/vrouw hadden( na 40 jaar met persioen), een goede poltieverzekering (D.G.V.P.) zijn ons afgenomen. Ook de indexering van het salaris hebben wij al jaren gemist !

Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...