Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug

Gast

/ #435 Re: We zijn allemaal IK

2015-04-25 12:53

#434: IK - We zijn allemaal IK 

En nu zullen we dat eens omdraaien.

IK woon in een "woonstraat" en dat is MIJN straat.  Andere mensen moeten niet in MIJN straat komen.  We sluiten alles gewoon af zodat zij niet meer door MIJN straat kunnen maar ik nog wel door hun straten kan want IK verdien dat.

MIJN kinderen moeten veilig naar ONZE school kunnen gaan.  We sluiten dus alles af.  Dat andere kinderen in de omliggende buurten daardoor meer gevaar lopen, dat is MIJN probleem niet.  Als MIJN kinderen maar veilig zijn want die zijn belangrijker.  Anderen moeten die rust maar kopen, ik regel het wel via de politiekers. 

IK heb een hekel aan files.  Dus ik zorg ervoor dat er in MIJN straat toch al geen file is, dan moet IK daar toch al niet aanschuiven of omrijden.  Laat anderen dat maar doen want IK ben veel belangrijker.  Laat de files in andere straten maar langer worden.  Laat de situatie maar in andere straten gevaarlijker worden zolang het in MIJN straat voor MIJN huis, voor MIJN kinderen en voor mijn buren maar veilig en rustig is.  In andere straten zie IK dat niet en dat is dus ook MIJN probleem niet.

Ik heb veel minder betaald voor MIJN rijhuis zonder garage in een drukke buurt dan al die rijken in hun afgelegen buurten maar IK verdien wel dezelfde rust.  IK moet hier niet voor betalen zoals die rijkere mensen, IK verdien dit gewoon.  De openbare parking voor MIJN huis is dus eigenlijk van MIJ want die ligt voor MIJN huis.  Laat ons de buurt afsluiten zodat buitenstaanders MIJN parking niet kunnen afpakken.

Dat is MIJN idee ervan en die is juist.  Ook al vindt de meerderheid van niet, zij zijn fout maar beseffen het niet.  In een democratie heeft de meerderheid gelijk maar niet in MIJN buurt.  Ik wil een dictatuur met MIJ aan het hoofd want IK HEB ALTIJD GELIJK.

Weet je wat ... ga eens naar een psycholoog want aan een minderwaardigheidscomplex kunnen ze nog iets doen.  Of neem eens contact op met slachtofferhulp.  Misschien kunnen die je helpen.  Jij bent blijkbaar toch het slachtoffer van deze maatschappij.