Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug
Gast |
/ #435 Re: We zijn allemaal IK2015-04-25 12:53#434: IK - We zijn allemaal IK En nu zullen we dat eens omdraaien. IK woon in een "woonstraat" en dat is MIJN straat. Andere mensen moeten niet in MIJN straat komen. We sluiten alles gewoon af zodat zij niet meer door MIJN straat kunnen maar ik nog wel door hun straten kan want IK verdien dat. MIJN kinderen moeten veilig naar ONZE school kunnen gaan. We sluiten dus alles af. Dat andere kinderen in de omliggende buurten daardoor meer gevaar lopen, dat is MIJN probleem niet. Als MIJN kinderen maar veilig zijn want die zijn belangrijker. Anderen moeten die rust maar kopen, ik regel het wel via de politiekers. IK heb een hekel aan files. Dus ik zorg ervoor dat er in MIJN straat toch al geen file is, dan moet IK daar toch al niet aanschuiven of omrijden. Laat anderen dat maar doen want IK ben veel belangrijker. Laat de files in andere straten maar langer worden. Laat de situatie maar in andere straten gevaarlijker worden zolang het in MIJN straat voor MIJN huis, voor MIJN kinderen en voor mijn buren maar veilig en rustig is. In andere straten zie IK dat niet en dat is dus ook MIJN probleem niet. Ik heb veel minder betaald voor MIJN rijhuis zonder garage in een drukke buurt dan al die rijken in hun afgelegen buurten maar IK verdien wel dezelfde rust. IK moet hier niet voor betalen zoals die rijkere mensen, IK verdien dit gewoon. De openbare parking voor MIJN huis is dus eigenlijk van MIJ want die ligt voor MIJN huis. Laat ons de buurt afsluiten zodat buitenstaanders MIJN parking niet kunnen afpakken. Dat is MIJN idee ervan en die is juist. Ook al vindt de meerderheid van niet, zij zijn fout maar beseffen het niet. In een democratie heeft de meerderheid gelijk maar niet in MIJN buurt. Ik wil een dictatuur met MIJ aan het hoofd want IK HEB ALTIJD GELIJK. Weet je wat ... ga eens naar een psycholoog want aan een minderwaardigheidscomplex kunnen ze nog iets doen. Of neem eens contact op met slachtofferhulp. Misschien kunnen die je helpen. Jij bent blijkbaar toch het slachtoffer van deze maatschappij. |
|
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Respecteer de euthanasiewet
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64382 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5029 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4740 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
405 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3508 Gemaakt: 2023-04-12
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
775 Gemaakt: 2024-11-07
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1004 Gemaakt: 2024-02-19
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1443 Gemaakt: 2024-10-23
Steun Poptempel De Kuip
1617 Gemaakt: 2024-10-12
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
98 Gemaakt: 2024-11-09
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
82 Gemaakt: 2024-11-13
Schoolplein IKC Klimboom
79 Gemaakt: 2024-11-14
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
625 Gemaakt: 2024-09-14
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
452 Gemaakt: 2024-11-03
Zwembad de Trans moet open blijven!
1048 Gemaakt: 2024-10-31
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
87 Gemaakt: 2024-10-29
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
54 Gemaakt: 2024-11-10
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
74 Gemaakt: 2024-11-06
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
224 Gemaakt: 2024-11-01