Laat Hilda (85) haar papegaai Jacko (35) houden!!!

Gast

/ #674

2015-05-24 05:42

36 jaar geleden vertrouwde een oud vrouwtje, die naar een home moest, mij haar papegaai toe....omdat ik zoveel van alle dieren houdt....
Coco werd mijn beste vriend, nam hem overal mee en hij vond het fantastisch om op het stuur van mijn fiets te zitten... Hij zong, hij lachte, hij babbelde...
Maar toe hij op 84 jarige leeftijd overleed...Ben ik zeker een maand niet naar school kunnen gaan....voelde me doodziek en zwaar depressief...zag zelfs het leven efkes niet meer zitten.... Ik word 50 dit jaar....en mis mijn coco nog altijd héél hard...de tranen bollen alweer mijn gezicht beneden...
IK KAN HET NIET MEER AANZIEN OF HOREN WAT VOOR EEN 'MONSTERS'.... mensen zijn geworden... NIKS, NIKS of NIKS KUNNEN ZE NOG VERDRAGEN.... LAAT DIT OUDE VROUWTJE HAAR LEVEN SLIJTEN MET HAAR BESTE VRIEND JACKO....WAT "EEN HEROES" die WANCKERS die een gezond beestje willen laten EUTHANASEREN !!!! Mijn dierenarts wil nooit of nooit gezonde dieren euthanaseren, de schat!!! EEN ZWARE BOETE ZOUDEN ZE MOETEN KRIJGEN DIE HEROES....WANT WAT EEN HELDENDAAD...ALLEMAAL SAMENSPANNEN TEGEN EEN 85jarig VROUWTJE.... DAT ZIJN OOK DIE PEEZEWEVERS DIE ZELFS SPELENDE KINDEREN NIET KUNNEN VERDRAGEN.... En dan vraagt iedereen zich af waarom ik mensen de rug toegekeerd heb... IK KAN NIET MEER OMGAAN MET DE MENTALITEIT VAN TEGENWOORDIG !!!!! LAAT DAT VROUWTJE EN HAAR PAPEGAAI MET RUST, VERDOMME !!!!! GET LOST, BENDE WANCKERS!!!!! Ik ga efkes 'Het Belgisch Staatsblad' in de 'hand' nemen en de wetgeving omtrent Papegaaien raadplegen... Ooit eiste mijn buurman ook dat mijn elf poezen moesten "verdwijnen".... Hij ging mij voor het gerecht brengen....is hem NOOIT gelukt....want in de Belgische Wetgeving staat niets over hoeveel poezen je mag houden....al heb je er maar 1 of 50....kan en mag....geen enkele advocaat zal zo'n zaak aannemen...LAAT HET VROUWTJE MET RUST !!!! Zoals mijn Oma zei vroeger.... Wie graag dieren ziet...ziet ook graag mensen...... Als er ooit wat met dat vrouwtje gebeurt....ik adopteer het beestje meteen !!!

Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...