stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk

Gast

/ #170 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-23 20:35

#165: - Re: Re: Re: Re:  

U heeft geen greintje gevoel,uw mening is puur narscistisch,daarom zijn er hier in Belgiê zo veel rascisten,Niet dat ik daar toe behoor maar ik begrijp ze wel want sommigen hebben heel erge dingen meegemaakt met vreemdelingen!Maar ik ga me niet verlagen tot uw niveau ,er is er maar eentje die hier tiert en dat bent uzelf,daar bewijst ge alleen maar uzelf uw gelijk mee,makkelijk voor u.U kan niet eerlijk opkomen voor iemand,u kan het niet eens voor uzelf!Ik heb alles overleeft op pure wilskracht!Kan u niet zeggen he ,u bluft alleen maar! Dat is alles wat u kan! U durft niet toe te geven dat u zelf vreemdeling bent,daar heb je lef voor nodig zeker in u situatie,want u hebt het voor alle vluchtelingen nu verbrot!niemand gaat het nu nog voor u opnemen!Mensen gaan nu juist beseffen dat uw soort niet deugd,dat onze eigen mensen het veel meer verdienen om geholpen te worden !Voila dat hebt u nu bereikt!En ik ga niet meer naar gezever luisteren van een narscist!Ik ga vooral veel aandacht aan de mensen geven hier die het goed kunnen gebruiken!En vooral veel geven om mensen met medeleven ,ons eigen volk!