stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk.
Gast |
#1522015-09-22 15:36Ik heb net zo min eten ,net als zij en weet je wat psychisch leed is,nooit van gehoord he ,ik wel ik ben dagelijks platgespoten geweest zonder andere hulp,mijn zus ook!!
|
Gast |
#153 Re:2015-09-22 15:40Weet jij wat folteren is?Ik wel want ik heb dat een minstens een maand lang meegemaakt,zonder stoppen,ondraaglijke pijn doorstaan,geloof me je wil alleen nog maar dood!waar was mijn hulp ,acuut nodig,2 kleintjes die thuis achter blijven,wenend op hun mama omdat ze waarschijnlijk nooit meer naar huis komt! |
Gast |
#154 Re:2015-09-22 15:49En 't is nog maar een peanut van het ganse verhaal!Jij laat je gewoon sensibiliseren door leugens op tv ,dat is niet de waarheid zoals jij het ziet!!Kijk maar eens wat er in Duitsland is gebeurd! |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2015-09-22 15:51- Date of removal: 2015-09-22
- Verwijderingsreden:
Anonymous |
#156 Re: Re:2015-09-23 16:15Wat is dat voor een belachelijke vraag? Het gaat om hulp aan vluchtelingen, niet of die willen ruilen met jou. Jouw leven is kut, lullig voor jou. Maar moet daarom het leven van ieder ander mens ook kut zijn? Is dat wat je wil? Of zoek je gewoon aandacht en wil je graag dat iemand medelijden met je krijgt? Kan hoor, maar dat verandert niets aan de noodzaak voor hulp aan de vluchtelingen. Ben je nu klaar met je gehuil en mag het nu weer over het onderwerp gaan waarover het gaat? Dank je. |
Anonymous |
#157 Re: Re:2015-09-23 16:16Ik wacht wel tot het boek uitkomt. |
Anonymous |
#1582015-09-23 16:37Stel er komen maar liefst 100.000 vluchtelingen naar België. Veel hè? Hoe kunnen we dat ooit verwerken. Al die mensen met trauma’s. Al die mannen die enkel vrouwen in Burka’s gewend zijn (kijk eens naar de beelden? Hoeveel Burka’s heb je gezien?) Al die mensen met een ander geloof. Een geloof dat door een andere groep strijders wordt gebruikt om slachterijen aan te richten onder diezelfde mannen, vrouwen en kinderen. Ok ik dwaal af, stel er komen maar liefst 100.000 vluchtelingen naar België. Er wonen 11 miljoen mensen in België. dat betekent nog geen 0,5%. Hoe gegrond zijn dan de angstkreten die je hoort dat wij ONZE cultuur zouden verliezen, ONZE banen, ONZE zorg? Er verandert niets aan ONZE cultuur, banen of zorg omdat 0,5% nauwelijks een impact genoemd mag worden. En al helemaal niet in een rijk land als België. En zijn de vluchtelingen het schuld dat er minder geld in zorg wordt gestoken? Dat de kloof tussen arm en rijk alleen maar vergroot wordt. En zou 0,5% dat nog erger maken? De enige minderheid die invloed kan uitoefenen in de wereld is de minderheid met geld. Het vermogen van de rijkste 1% van de wereldbevolking overstijgt in 2016 dat van de overige 99%. Dat zijn de mensen die bepalen wat er in de wereld gebeurd. Dat onze sociale voorzieningen worden uitgekleed onder het mooie woord participatie samenleving en dat de kloof tussen arm en rijk enkel groter wordt is niet de schuld van de vluchteling, noch zal de vluchteling daarin verandering brengen. Men wijst de verkeerde kant op. En ja dat is makkelijk. Makkelijker dan jarenlang blaten naar een regering die ons verder uitkleedt en waar niets verandert en het enkel erger wordt. Een regering die we zelf aan een meerderheid hebben geholpen. Misschien niet jij persoonlijk, maar meeste stemmen gelden.
|
Gast |
#159 Re: Re: Re:2015-09-23 17:34U bent onverschillig en harteloos u bent gewoon uit op aandacht voor uzelf! |
2015-09-23 17:43- Date of removal: 2015-09-23
- Verwijderingsreden:
2015-09-23 17:50- Date of removal: 2015-09-23
- Verwijderingsreden:
Gast |
#162 Re: Re: Re:2015-09-23 18:00U plaatst ook uitspraken in een andere context,het gaat hier niet over van leven ruilen,maar tot besef komen wat er nu eigenlijk het meest noodzakelijk is,welke hulp waar het meest noodzakelijk is in evenredigheid van de problemen en de aard daarvan. U denkt alleen maar dat vluchtelingen de ergste problemen hebben!Dat klopt niet!Hier plegen mensen zelfs zelfmoord door de situatie hier,kinderen van zulke mensen lopen daardoor ook gevaar,ik denk dat ze al veel langer hadden moeten ingrijpen in de landen zelf en maken dat deze mensen (vluchtelingen )kunnen terugkeren, en aan al degenen die hier een grote mond hebben ,waarom zorgt de regering er niet voor dat de rijkste eens wat meer gaan afstaan dan hebben de zieken en de bejaarden ook nog een leven?
|
Gast |
#163 Re: Re: Re:2015-09-23 18:14U kan ook wat tegenkomen hoor!Dan zullen wij eens met u lachen!U kent blijkbaar geen schaamte ,en heeft u het begin van de petitie gelezen,blijkbaar niet want daar gaat deze petitie juist wel over, ik weet 1 ding zeker,zolang ik kan praten zal ik blijven praten!Maar zo'n gelul van uwe kant heb ik nog nergens ooit gehoord,als ik aandacht trek wat doen die vluchtelingen dan ik denk dat u zelf een vreemdeling bent die zich te kort gedaan voelt,ofwel bent u gewoon 'een vals hoopje shit' ,schooner kan ik het niet voor u formuleren!!!!!!!!!!U bent minder dan niets ,lul maar verder er zal u niemand maar dan ook niemand gelijk geven!Mijn overleden zus heeft tenminste iets heel mooi achtergelaten,iets waar jij nog heel veel kan uit leren!!!!!!U kan alleen maar shit achterlaten,en daarna is er niks meer ,minder dan niks!!!!! |
Gast |
#164 Re: Re: Re:2015-09-23 18:17Domme valsaard!Wie wil er hier aandacht?Gij vooral,mietje! |
Anonymous |
#165 Re: Re: Re: Re:2015-09-23 19:54En je beseft niet eens hoezeer je mijn gelijk bewijst met jouw getier? |
Gast |
#167 Re: Re: Re: Re: Re:2015-09-23 20:12U bent zelf een vreemdeling maar bent te laf dat toe te geven!niemand geeft jou gelijk! |
Anonymous |
#1692015-09-23 20:32Dat getier, dus. "narcist, een vals hoopje shit, sukkel, mietje, domme valsaard, onverschillig, harteloos, dommerik, hypocriet" En dat zijn nog maar een paar van de termen die jij hier mensen pardoes in het gezicht slingert. |
Gast |
#170 Re: Re: Re: Re: Re:2015-09-23 20:35U heeft geen greintje gevoel,uw mening is puur narscistisch,daarom zijn er hier in Belgiê zo veel rascisten,Niet dat ik daar toe behoor maar ik begrijp ze wel want sommigen hebben heel erge dingen meegemaakt met vreemdelingen!Maar ik ga me niet verlagen tot uw niveau ,er is er maar eentje die hier tiert en dat bent uzelf,daar bewijst ge alleen maar uzelf uw gelijk mee,makkelijk voor u.U kan niet eerlijk opkomen voor iemand,u kan het niet eens voor uzelf!Ik heb alles overleeft op pure wilskracht!Kan u niet zeggen he ,u bluft alleen maar! Dat is alles wat u kan! U durft niet toe te geven dat u zelf vreemdeling bent,daar heb je lef voor nodig zeker in u situatie,want u hebt het voor alle vluchtelingen nu verbrot!niemand gaat het nu nog voor u opnemen!Mensen gaan nu juist beseffen dat uw soort niet deugd,dat onze eigen mensen het veel meer verdienen om geholpen te worden !Voila dat hebt u nu bereikt!En ik ga niet meer naar gezever luisteren van een narscist!Ik ga vooral veel aandacht aan de mensen geven hier die het goed kunnen gebruiken!En vooral veel geven om mensen met medeleven ,ons eigen volk! |
Anonymous |
#171 Re: Re: Re: Re: Re: Re:2015-09-23 20:38#170: - Re: Re: Re: Re: Re: er is er maar eentje die hier tiert en dat bent uzelf Is dat de reden waarom jij alleen maar uitroeptekens gebruikt? Maar leg eens uit, waarom denk jij dat ik "een vreemdeling" ben? En als ik dat al zou zijn, wat is daar mis mee? Of zie je dat ook als een scheldwoord en had ik daarom dus eigenlijk verontwaardigd moeten zijn? Nou, ofschoon ik geen "vreemdeling" ben, zie ik het nu enkel als een compliment, omdat jij daarmee mensen aanduidt die niet zo zijn als jij. Dank je daarvoor. |
Gast |
#1722015-09-23 20:40Kijk naar uzelf ,u bent begonnen
|
Anonymous |
#173 Re:2015-09-23 20:41#172: - Kijk naar uzelf ,u bent begonnen Dat denk ik niet. Waar zijn mijn uitroeptekens dan? |
Gast |
#174 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2015-09-23 20:42#171: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ik heb op school leestekens leren gebruik u blijkbaar niet! |
Anonymous |
#175 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2015-09-23 20:44#174: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Corrigeer dan even het gebrek aan leestekens in post 172. Staat zo slordig als je beweert dat je "leestekens hebt leren gebruiken". |
|
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Respecteer de euthanasiewet
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64390 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5048 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4745 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
406 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3510 Gemaakt: 2023-04-12
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
775 Gemaakt: 2024-11-07
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1004 Gemaakt: 2024-02-19
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1449 Gemaakt: 2024-10-23
Steun Poptempel De Kuip
1617 Gemaakt: 2024-10-12
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
99 Gemaakt: 2024-11-09
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
82 Gemaakt: 2024-11-13
Schoolplein IKC Klimboom
80 Gemaakt: 2024-11-14
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
626 Gemaakt: 2024-09-14
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
452 Gemaakt: 2024-11-03
Zwembad de Trans moet open blijven!
1048 Gemaakt: 2024-10-31
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
87 Gemaakt: 2024-10-29
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
54 Gemaakt: 2024-11-10
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
74 Gemaakt: 2024-11-06
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
225 Gemaakt: 2024-11-01