tijdelijke huisvesting van statushouders Den Hoorn MD (asielzoekers)

Gast

/ #188 Re:

2015-10-13 20:37

#176: -  

Beste Ed,

Allereerst ben ik een Imby, het gaat over mijn backyard. Ik ben niet hoog- en niet laag opgeleid. Ik spreek namens mezelf, niet voor een pvv-er (zoals u lijkt aan te nemen) of namens een asielzoeker. U heeft blijkbaar geluk er al een of meerdere gesproken te mogen hebben. U spreekt namens deze groep.

Ik ben geboren en getogen in dit mooie dorp en, zoals u wellicht heeft begrepen, ik woon hier ook. Dit dorp heeft in de laatste 20 jaar veel nieuwe bewoners omarmt. We hebben mogen groeien tot een fijne dorpskern binnen Midden Delfland.

Ik spreek namens mijzelf. In dit land mag dat. In dit land zijn mensen welkom die vluchten voor oorlogen in hun eigen land. Zij zijn welkom, maar net zoals er geen straat is gepland om alleen bejaarden of mensen met alleen maar rood haar te plastsen vind ik spreiden binnen de dorpskernen de beste oplossing. Allen de lust van een mooie gemeente, dan ook allemaal een beetje van de 'last'.

Gemeente Midden Delfland, neem een wijs besluit met bovenstaande op de voorgrond. De Drie kernen kunnen allen een deel van de opvang op zich nemen.

Dan houden we wat ruimte over voor de bouw van een verpleeghuis in Den Hoorn, want mensen ' die hulp nodig hebben' komen niet alleen uit andere landen, maar zeker ook uit ons eigen dorp!

Namens deze mensen groet ik u.

(Oh ja, ik spreek deze mensen in ieder geval wel persoonlijk)