Dierenvrienden tegen vuurwerk!

Gast

/ #1068

2016-01-03 22:13

ik heb honden als katten, en 1 daarvan hebben ze in 2014 een rotje naar z'n kop gegooid en is sindsdien bang voor vuurwerk, 30 december jongstleden vonden gasten het erg leuk om tijdens het uitlaten het zware vuurwerk naar mij en de honden te gooien, 2 van de 3 honden werden echt link, gelukkig was er een vriend bij, en rex wilde niet meer verder lopen, en voor mij de consequentie van een grote tonisch clonische [ epileptische aanval] waarbij de ambulance ook nog moest komen, gevaarlijk voor de dieren als voor mij. ook de katten zijn er bang voor, . dus VUURWERK WEG ERMEE. DENK AAN MENSEN EN DIEREN. ER ZIJN MENSEN DIE ER OP REAGEREN [ EPILEPTIE LICHTGEVOELIGE FLITS ] LEVENS GEVAARLIJK VOORAL ALS JE NIKS MEER VOELT AANKOMEN. EN VOOR DE DIEREN DIE NIET KAPOT HOEVEN TE GAAN OM DIE TROEP, RESPECT IS VER TE ZOEKEN IN DEZE TIJD, DAT WAS 22 JAAR GELEDEN WEL HEEL ANDERS AL STAK JE TOEN OP 31 DECEMBER EEN ROTJE AF OP STRAAT EN NIET NAAR MENSEN., OF DIEREN TOEN WERD JE OPGEPAKT EINDIGT BIJ BURO HALT, VUURWERK WEG EN TAAKSTRAF RESTEN VUURWERK OPRUIMEN.
DUS MENSEN KOOP GEWOON DIE ROTZOOI NIET MEER. ZONDE VAN HET GELD, EN JE KAN VOOR DAT GELD BETER WAT LEUKS/ LEKKERS VOOR JEZELF KOPEN.