Geen AZC in Spijkenisse / Nissewaard

Gast

/ #396 Vervolg Gewoon weer een nieuwe dag...

2016-01-16 10:03

De berichtgeving over Keulen en het vluchtelingenvraagstuk heeft een groep vrouwen angstiger gemaakt. Een derde zegt het gedrag te hebben aangepast: ze vermijden vaker risicovolle plekken op straat of gaat minder vaak alleen over straat. Een kleine groep, 1 op de 25 vrouwen, zegt vaker een verdedigingswapen als pepperspray bij zich te dragen (Bron AD.nl). Waar ik naar toe wil?? Mensen sluit uw ogen niet voor de waarheid, je hoort mij niet zeggen dat alle syriers bij voorbaat slecht zijn. Maar waarom stigmatiseer je ze dan zul je zeggen, dat antwoord ligt natuurlijk wel voorhanden. Ruim 56 procent van de 4.000.000 opgevangen vluchtelingen verspreid over Europa zijn mannen, mannen die hun gezin achterlaten omdat de oversteek te duur is.

Ik stel mijzelf dan de vraag, wat zou ik doen als ik huis en haard moest verlaten, zou ik dan mijn vrouw en kinderen achter laten of zou ik er voor ze zijn ook al is de dood daar een zeer waarschijnlijk gevolg van. Ik zou niet zonder hun weggaan punt uit. Maar waarom verdwijnen die mannen naar Europa, doet men dit zodat men hun eigen hachje kan redden of zit daar een andere reden achter. Als je de headliners volgt en je filtert de media dan zie je weldegelijk dat er een patroon in zit. Mannelijke asielzoekers slaags in AZC's, mannelijke asielzoekers vallen vrouwen lastig tot zelfs massa aanrandingen en erger, opgepakte syriers die als vluchteling te boek stonden betrokken bij aanslagen of het plannen van aanslagen.

Politiek sluit uw ogen niet, u weet niet wat hier binnen komt en welke bedoelingen er achter zitten. U zit allen in uw ivoren torens en dure woningen te genieten van het te dikke salaris wat elke maand braaf gestort wordt. De gewone burger wordt elke dag geconfronteerd met de veranderingen en de verharding in de maatschappij. De mensen zijn gewoon bang en dat is niet vreemd, sinds de opkomst/ondergang van Al qaida de herrijzing van Islamitische staat is Europa veranderd.

Nederland telt vandaag ruim 16.000.000 inwoners. Per week komen er 4900 vluchtelingen naar Nederland. Dat zijn er 254.800 per jaar! Ons land telt op het moment 21.000 daklozen die huisvesting nodig hebben of in ieder geval hulp. Het aantal koopwoningen in Nederland telt 153.495 woningen, het aantal huurwoningen wat leegstond was in 2013 ruim 420.000  Voorlopig plek zat!!!! Maar??

Wat gaat dit de Nederlandse staat kosten? dat weet alleen de rekenkamer, de Nederlandse burger merkt dit weer in zijn knip want alles wordt duurder en duurder. Dat betekent ook dat er steeds meer mensen hun lasten niet meer kunnen betalen en dat het aantal daklozen gaat stijgen en armoede op de loer liggen. Om een lang verhaal kort te maken, we zijn beter af zonder vluchtelingen. Waarom vangen de landen in de regio deze mensen niet massaal op. Neem het rijke Jordanie, of Saudi Arabie, Oman en Yemen. Ik weet waarom niet, en dat weet jij ook. Die zitten niet te springen op het gros van de vluchtelingen, die weten dat er rovers, verkrachter en moordenaars bij zitten. Ik heb een tijdje geleden een aflevering van RTL Late night gezien waar Peter R. de Vries bij zat, er was een Syrische vrouw aan tafel en die voorspelde al dat men met hele andere intenties naar Europa zou komen. Ze werdt uitgelachen en niet serieus genomen en kijk eens wat er nu in Europa gebeurt!!

Wij burgers kunnen alleen demonstreren maar we zijn machteloos.... 

Bron vermelding weggelaten omdit dit systeem maar 90 characters aan kan. Maar het zijn feiten!