Steun Hessel Wiegman

Gast

/ #451

2016-01-24 15:03

Ik vindt het een grove schande dat een goed mens en dierenvriend  als dhr Wiegman op deze manier aan de schandpaal wordt genageld,wellicht dat zeehonden-opvang Pieterburen er financieel op achteruit gaat als er diverse geld-stromen naar de , op te richten , zeehonden opvang Terschelling gaan  ( geldstromen die Pieterburen dan misschien misloopt) , echter,  ik ben  van mening , dat geldelijk gewin geen enkele reden mag zijn  om deze man op een dergelijke manier te schofferen.Dhr. Wiegman heeft in het verleden ontzettend veel positieve publiciteit  richting zeehondenopvang Pieterburen gegenereerd ,(denk aan het uitzetten van opgeknapte zeehonden op de Noordsvaarder, Terschelling  ,met diverse TV-ploegen erbij)  .Ik hoop van harte dat de goede naam van dhr.Wiegman zo spoedig mogelijk , gezuiverd wordt , en in ere wordt hersteld en dat dit dan ook breed uit wordt gemeten in de publicicteit , zodat er niet een beschadigd beeld bij  "het volk " blijft hangen.Rest mij dhr.Wiegman veel sterkte toe te wensen en zich niks aan te trekken van deze zogenaamde "dierenvrienden " uit  Pieterburen , en door te gaan met het fantastische werk wat hij al jaren verricht !

Vriendelijke groet  , Ab Wibbelink