Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman

Niels1969
Gast

/ #5038 Vechten

2016-02-04 10:30

Ik heb deze petitie ondertekend omdat ik zelf in een vechtscheiding zit en de moeder zogenaamd alles uit naam van de kinderen doet terwijl ze alleen maar aan zichzelf denkt... Mijn kinderen lijden hier verschrikkelijk onder en hebben hun vader al 4 maanden niet meer gezien... de instanties geloven alle leugens van de moeder en de vader is vogelvrij verklaard... ik wil geen strijd en ben mij nu al 2 jaar lang aan het verdedigen tegen alles wat ze inbrengt... hier lijden mijn kinderen verschrikkelijk onder... Laat de ouders die de kinderen als schaakstuk gebruiken eens de verantwoordelijkheid voor de kinderen oppakken en niet alleen maar aan zichzelf denken, dit is pure kindermisbruik... Laat alstublieft de instanties zoals Save en de Raad van Kinderbescherming eens aan waarheidsonderzoek gaan doen en niet zomaar klakkeloos alles van ouders (en dan met name de moeders) aannemen... dit moet strafbaar worden... dat is de enige manier dat er nog kans is dat ouders normaal kunnen gaan doen en meer respect krijgen voor elkaar en de kinderen .... Kinderen horen terug te kunnen kijken op een mooie jeugd en niet de smet van vechtende ouders mee te krijgen... Juist Marc Dullaert zag alles helder en ziet wat er allemaal mis is hier in Nederland .... Kinderen zijn de dupe van vechtende ouders ....... Stop met het kind als schaakstuk te gebruiken!!!