Celblok H seizoen 4!

Gast

/ #873

2016-02-17 18:13

Ik zou graag net als in Australië ( Wentworth ) , graag een vierde seizoen zien .. omdat ik niet kan wachten om te zien hoe Mevr. Brinkhorst , Agnes beter bekend als The Freak ) zich in dezelfde gevangenis handhaaft ... tussen alle veroordeelden die zij het leven met opzet zo zuur heeft weten te maken ! Ik kan niet wachten om haar te zien lijden !!!! Ook zal het een gevecht worden tussen Susan Kramer en die leider van die vrouwen slaan terug actie . Misschien opnieuw een gevecht voor top dog ? Misschien doneert Maxime toch nog zijn sperma aan Boomer ??? Misschien komen moeder en dochter vrij , ondanks het feit dat ze beide alcoholist zijn . Ik zou het Vera echt gunnen om directeur van de Bankert te worden . Ze heeft het echt verdient ! En ook zou ik het leuk vinden als Vera een nieuwe kans krijgt met haar relatie ( met Beer ! ) met jullie weten wel wie ! ;-) Ik gun altan Cetin ook een 2-de kans met Maaike ... Ik zou graag zien dat Cas en Dorien en de baby samen vrij komen uit de gevangenis . Ach .. er zijn nog zo veel losse eindjes !!! Wordt Brinkhorst veroordeeld voor de moord op Tess ? Ik heb ontzettend van de afgelopen 3 series genoten ! En ik denk dat jullie ALLE redenen zullen hebben om een vierde seizoen te starten ! / Maken ! Ik weet zeker dat alle acteurs en actrices er even veel zin in zullen hebben ! Op Youtube kun je alvast een voor proefje zien van Brinkhorst in een ISO cel .... ( Maar dan gespeeld door haar Australische evenbeeld ! Ook een echte bitch trouwens ! ) Nou ja .. z.s.m. seizoen 3 kopen .. en afwachten maar .... Maar ik denk wel dat het door gaat . Ik vond het trouwens prima dat er 2 afleveringen aan elkaar vast uitgezonden werden .... Dat zou ik in een vierde seizoen ook fijn vinden ! Net even dat tikkeltje langer ! Liefs en een dikke knuffel van een GROTE fan ... ( 53 jaar ! ) en ik kom ook nog eens uit Melbourne zelf ! Liefs Herma Swart XXXXXXXXXXXX ;-) (Y)