€200 en nog veel meer: GEEN STIJL

Gast

/ #865

2011-10-26 19:01

Deze Mevrouw schippers weet totaal niets de GGZ af naar mijn inziens anders doet ze dit niet dus ik bijdeze nodig ik haar uit om eens een volle maand mee te draaien hierin. Ze mag dan ook echt mee draaien op alle afdelingen maar wordt dan ook zeker wel als cliente behandeld. Dan kan zij ervaren hoe ik als cliente behandeld wordt door deze goede hulpverleners en verpleegkundige die het beste met mijn voor hebben en mij niet laten afglijden naar de goot. Mocht deze Mevrouw Schippers er toch voor kiezen omdit standpunt te gaan handhaven dan zal ze kunnen zien en ervaren in deze toch al zo moeilijke maatschapij, dat mensen die deze hulp en steun nodig hebben meer voor overlast kunnen gaan zorgen want ik kan deze bijdrage niet betalen omdat ik maar een minium uitkerering heeft. Dat houd voor mij in dat ik met onslag moet en niet meer verder behandeld kan worden. Ja uitbehandeld door u schuld Mevrouw Schippers en ik neem aan dat u dit niet op u geweten hebben neem ik aan. Mocht u toch dit besluit door laten gaan dan heb ik het recht om te zeggeen dat het mij dan wel fijn lijkt als u zelf hier eens gauw mee te maken krijgt, u geld wordt u afgenomen uiteraard ja u krijgt een wat zakgeld en dan kijken hoe u dit dan gaat doen en oplossen!
Denkt u hier goed overna a.u.b?
want echt dit wilt u echt niet zelf meemaken.