Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Zo ga je niet met dieren om, ook niet als je ze wilt eten. ..

/ #1293

2011-11-03 20:42

Ik vind dat iedereen eens hier op moet kijken en dan vooral naar hoe de koeien worden geslacht voor het zogenaamde halal vlees. De koeien worden levend de keel doorgesneden en dan worden ze levend ondersteboven aan hun achterpoten opgehangen zodat ze leegbloeden. Hulpeloos afgeslacht en enorme pijn lijdend bloeden ze langzaam leeg. De beesten leven dan nog en lijden ondraaglijk, proberen nog te ademen door een al doorgesneden luchtpijp...en dit allemaal in de de naam van Allah? Wat is die Allah dan voor een god dat hij eist van zijn volk vlees te eten van dieren die zo moeten lijden voordat ze echt dood zijn? Nog niet eens over de doodsangst te spreken die die beesten doormaken als ze compleet hulpeloos vastgezet worden voordat ze de strot wordt afgesneden? nee ik vind het een mens, maar vooral ook dieronterend geloof en dat allemaal in de naam van Allah....Als je op deze manier dieren vermoordt om zogenaamd: "schoon" vlees te kunnen eten dan ben je voor mij geen knip voor de neus waard en dit zou over de hele wereld verboden moeten worden! Een dier doden voor consumptie? Ik kan er best begrip voor opbrengen en ik ben een grote liefhebber van biefstuk maar zelfs in de dierenwereld doden dieren elkaar doeltreffender dan dit om overbodig lijden te voorkomen. Dit soort dierenleed (alle dierenleed!) zou wereldwijd verboden moeten worden en niet omdat jouw god zogenaamd wil dat je "schoon" vlees eet zo dieren afslachten. Walgelijk dat deze praktijken echt normaal gevonden wordt door deze bevolkinsgroep. Ik waarschuw voor de beelden, ze zijn te walgelijk voor woorden en mij sprongen de tranen in de ogen.

http://www.uitkijk.net/islam.php Klik op kop "halal slachten dat gaat zo"

Op deze site staan onder het kopje mediatheek nog meer filmpjes die laten zien hoe "vredelievend" deze landen nog zijn in deze hedendaagse tijd.