Stop het pensioen verraad! (10-03-2017 veel verwijdert aan links)

Gast

/ #566

2016-07-04 17:30

Al een tijdje bekend dat democratie alleen van toepassing is wanneer het zo uit komt. Jammer... De plichten worden steeda zwaarder, er moet steeds harder gewerkt worden en de normen en waarden veranderen met de dag. Ik zie het eerlijk gezegd niet goed komen. Niet als we als Nederlander onze kop in het zand blijven steken en maar mak alles blijven opvolgen wat de 'Leiders' van ons eisen.
Een petitie Is goed, maar waarom doen we het eigenlijk... Zodat ons kabinet het misschien gaat heroverwegen? Dat kabinet wat in eerste instantie veel doet, maar waar veel verschillende persoonlijke meningen het belang van het volk overstijgen en uit het zicht verliest. 'Debaterende' persoonlijkheden die niet in staat zijn om op een volwassen manier de rechtlijnigheid te creëren om samen tot een oplossing te komen en een front te vormen om het volk te leiden en beschermen, maar welke kinderachtige discussies voert over pietluttige onderwerpen.
Denk eens na over het patroon waar de verhalen en beloftes altijd geloofd, maar zelden tot waarheid gebracht worden.
Ik ben benieuwd wat deze petitie teweeg brengt. Maar ik ben ook benieuwd naar hoe vaak we ons nog moeten laten voorliegen en belazeren voordat men er achter komt dat er helemaal geen stem meer van het volk is.