Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

nooitgedacht

/ #1422 Gevangen in je gedachten

2011-11-09 21:10

Kan je dat gevoel je kan vrijuit zeggen wat je wilt maar blijf binnen de regels.
Regels ben ik dan toch niet vrij om te zeggen wat ik wil.
Bestuur hebben we gekozen maar dat zijn toch mensen die zeggen dat ze er voor iedereen zijn .
Iedereen wat zijn dat voor mensen alleen diegene die iets willen of niet willen.
Gedachten maak iets en later er spijt van hebben had ik toch maar geluisterd naar diegene die het niet wilde maar die andere wilden het zo graag.Een uitspraak bij de slager mag het iets meer zijn doe maar ik betaal wel meer.Het nadenken over dingen die ons bezig houden nu over de hele wereld het geweld komt helaas nu alleen van de moslims heb ik niet verzonnen nee niet van alle moslims maar het zijn er wel veel en nu willen ze een gebedshuis in onze wijk.Gaat het dan toch om de mensen en niet om het gebouw .Het is een samenloop van omstandigheden .
Het gebouw laat mensen samenkomen meer mensen meer auto s en fietsen .
Dus het gebouw is het niet het zijn de mensen .
Ben je tegen moslims nee als de moslim iedereen in zijn waarde laat en of je geloof of niet overal zijn slechte mensen .Gevangen ja door mensen die op hele slinkse manier plannen bedenken .
Omdat ze weten dat er onrust onstaat en er toch voor kiezen hun keuze door te drukken .
wat ik wil zeggen ik zit gevangen in mijn gedachten