Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Geen fan van het CDA

/ #1467 felicitaties aan het CDA

2011-11-11 10:27

Hier onder mijn felicitaties aan het CDA:

Het is me duidelijk dat jullie liever je rug recht houden en zetels verliezen dan dat je toegeeft dat je fouten maakt. Wethouder Speel blijft maar zijn straatje schoon praten, terwijl de feiten er liggen. Ik houd hem verantwoordelijk voor de teloorgang van Zoetermeer en het falende beleid. Hij heeft het vertrouwen van de inwoners regelmatig beschaamd. De laatste poppenkastvertoning doet hij ook volop aan mee en zo ook het CDA. U kunt geen droge ogen meer hebben. U zou met ons mee moeten wenen. Het CDA helpt haar eigen bestuursleden aan een gebedshuis/moskee/multicultureel centrum/multifunctioneel centrum/school...wat is het eigenlijk?

Duizenden nette bewoners die trots zijn op hun buurt laat u links liggen. We hebben het geprobeerd, op basis van argumenten en gesprekken, met u te regelen. De moskee naar een bedrijventerrein. Genoeg bedrijvigheid doordeweeks en dan gaat het moskeebestuur toch op een etage daar wonen als het om sociale veiligheid zou draaien?

Bouw Zoetermeer niet overal vol en wijzig niet naar eigen behoefte de bestemmingsplannen!

Ik zou nog uren kunnen doorschrijven en een feitenrelaas kunnen houden. U weet de feiten beter dan ik en het wordt tijd dat u de hand in eigen CDAboezem steekt.

Mijn felicitaties met het landelijke -en plaatselijke- zetelverlies!

Met vriendelijke groet,