Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte.
SIP Gast |
#1451 SIP gaat des noods zelf in de politiek2011-11-10 20:59SIP zal zijn normen en waarden moeten verlagen naar het niveau van de Zoetermeerse politiek. Geloof niets wat je leest van de Politieke partijen ze liegen en komen er gewoon mee weg. Ze willen ons weer in laten slapen. WORDT WAKKER
Sluit je aan en vecht voor alles wat je niet wil verliezen.
Meld je aan op: sipzoetermeer@gmail.com |
Gast |
#1452 Re: SIP miijn stem krijg je2011-11-10 21:09Wie van SIP wordt onze nieuwe burgemeester? |
Gast |
#1453 Re: SIP gaat des noods zelf in de politiek2011-11-10 21:26#1451: SIP - SIP gaat des noods zelf in de politiek SIP, krijgt dan ook mijn stem. Na het debat van maandag zijn de huidige partijen mijn stem niet meer waard! DEMOCRATIE, is niet alleen het helpen uitzoeken van een paar wipkipjes! Kunnen we geen motie van wantrouwen indienen! |
Gast |
#1454 Verrast wedhouder Speel in zoetermeer nieuws2011-11-10 23:30De aanvraag is verlengt tot 6 december zodat de gemeente de aanvraag kan beoordelen volgens Wethouder Speel.Speel zegt blij te zijn dat er na alle hectiek nu eindelijk de gelegenheid is om nu inhoudelijk over de moskee te praten. “De emoties zijn hoog opgelopen.” De wethouder zegt verder verrast te zijn over de bemoeienis van mensen buiten Zoetermeer.{Even wedhouder Speel de stichting hebben hun donaties ook niet alleen uit zoetermeer.} Hij was verder zeer verrast door de hoog oplopende emoties en de heftigheid tijdens de informatieavonden voor de omwonenden.{hoe durfen we zo te reageren als we worden voorgelogen en alles al beklonken is )De wethouder ging in het streekblad nogmaals door het stof over de fouten in de communicatie naar de bewoners.(We nemen je het niet kwalijk je moet je party genoot helpen die was wel goed geinformeert(oud voorzitter unitas).Jehova getuigen buitenspel gezet hadden geen plan en geen bestuurslid bij de cda . |
een SIP lid |
#1455 ledenaantal SIP2011-11-10 23:41Ongelooflijk, maar ik hoor net dat SIP de 1000 leden grens heeft bereikt. Kom op mensen, op naar de 2000! meld je aan bij sipzoetermeer@gmail.com |
Gast |
#1456 Re: ledenaantal SIP2011-11-11 00:00#1455: een SIP lid - ledenaantal SIP Ik heb me net aangemeld, wie volgt? |
Buurman |
#1457 BELANGRIJK!!2011-11-11 00:20Menigeen heeft op dit forum een stukje geplaatst welke politiek en juridisch door de beugel kan.
Bij deze vraag ik die personen welke deze hebben geplaatst (en hopelijk bewaard) deze door te sturen naar de media. Hier volgen de adressen;
zoetermeernieuws.nl en beleefzoetermeer.nl
"AD/Haagsche Courant Peter van deStadt" , "Beleef Zoetermeer.nl" , "Hart van NL SBS6" , "Metro" , "ND" , "NRC" , "Parool" , "Postiljon (Dichtbij.nl)" , "Powned" , "Ref. Dagblad" , "SBS 6" , "Spits" , "Streekblad Zoetermeer" , "Telegraaf" , "Telegraaf" , "Trouw" , "TV West" , "Volkskrant" , "Volkskrant/ombudsman" , "Zoetermeernieuws.nl" , Let op!!!! Hou je aan de wet en gedraag je zoals jij wenst dat een ander zich zou gedragen |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2011-11-11 00:23- Date of removal: 2011-11-11
- Verwijderingsreden:
Gast |
#1459 Re: BELANGRIJK!!2011-11-11 00:24Beste buurman, Ik begrijp je punt. er staan alleen heen e-mailadressen in je bericht. |
Gast |
#1460 Re: ledenaantal SIP2011-11-11 00:25#1455: een SIP lid - ledenaantal SIP Ja ik las ok zoiets, maar dat is al oud nieuws |
Gast |
#1461 Niet over de moskee maar of toch2011-11-11 00:38Onlangs was wethouder Emmens op bezoek bij JJ Music House, Hij verzekerde de eigenaar dat hij hoe dan ook ergens een plek zou krijgen.” Van deze belofte lijkt nu geen sprake meer want het huurcontract loopt af op 25 januari 2012.Het wordt niet verlengd en voor het pand van JJ Music House is een sloopvergunning aangevraagd.Op 12 december wordt de kwestie besproken tijdens de gemeenteraad.Niet tegeloven Een wethouder die zijn woord breekt .Het lijk wel een virus misschien hebben ze bij de apotheek wel een medicijn tegen bestuurderskoorts. Oplossing maak bij de bioscoop een groot gebouw met een moskee erin en ruimtes voor muzikanten twee vliegen in 1 klap o ja en vergeet het mulitifuctionele gebouw niet . |
LIP:LionInProtest |
#1462 laat ook deze petitie tekenen2011-11-11 01:21Spoor iedereen aan ook deze petitie te tekenen en zich op te geven bij www.sipzoetermeer.nl / sipzoetermeer@gmail.nl Zoetermeer heeft 122.000inwoners en Nederland ruim 16 miljoen...dus dat kan beter! Donateurs, sponsors, enz meld je nu vast aan! |
kadenderben |
#1463 nu is actie....2011-11-11 07:42ik als buurman ben gewoon boos ,,,,ik wil dat ding gewoon niet. klaar punt komma enz. heb kinderen enz.das genoeg reden .en nu moet maar is wat gebeuren !!!!!! wie willen er met mij op dat veldje /stukje grond grote borden maken met teksten erop ....... dus wie heeft hout /palenboor spuitenbussen verf enz....wil je me helpen ,,reageer op deze tekst ,,,ik lees het elke dag hier!!! ik zal later reageren met een tijdstip ......dit doe ik uitvoorzorg zo .omdat speel ons al voor geflipte buurtbewoners ziet....kijk en ze me laten afvoeren boeit me niet ,,,maar makkelijk maak ik ze het niet!!!!!! |
Gast |
#1464 Partijpolitiek !!!2011-11-11 08:36Als je de reactie van dhr. Speel in streekblad en de felicitaties van de CDA fractie op hun site leest, dan is het onbegrijpelijk dat dhr Speel blijft beweren dat hij de besluiten inzake deze moskee in zijn functie als wethouder neemt en dat dit niet gewoon goedkope partijpolitiek is van het CDA !! Wat mij verder bevreemd is dat het ICZ geen enkel protest heeft laten horen tegen de verlenging van de termijn met slechts één maand. Ik bedoel als je drie maanden vraagt en je krijgt er maar één dan is dit toch wel een wezenlijk verschil te noemen. Zou dhr Speel soms weer ingefluisterd zijn door het CDA-bestuurslid met de dubbele pet op dat één maand ook wel genoeg zou zijn om alles rond te krijgen ? Of was alles al rond en was dit alleen maar een show voor de bühne om het straatje van dhr Speel schoon te vegen ?? |
Felicitatiedienst |
#1465 Re: Partijpolitiek !!!2011-11-11 09:20wajmvloosbroek@hotmail.com Als je het CDA wilt feliciteren met het veroorzaken van een hoop ellende. Dat is overigens geen nieuws. Deze meneer is speelcretaris van de gedegradeerde club...Neem hem gerust mee in je verzendlijst om je ongenoegen te uiten. De najaarsstorm staat aan zijn vooravond en had men maar naar ons geluisterd... |
email cda Gast |
#1466 Volverwachting klopt ons hart2011-11-11 09:56Geachte heer/mevrouw |
Geen fan van het CDA |
#1467 felicitaties aan het CDA2011-11-11 10:27Hier onder mijn felicitaties aan het CDA: _______________________________________________ Beste lezer, lezeres, Het is me duidelijk dat jullie liever je rug recht houden en zetels verliezen dan dat je toegeeft dat je fouten maakt. Wethouder Speel blijft maar zijn straatje schoon praten, terwijl de feiten er liggen. Ik houd hem verantwoordelijk voor de teloorgang van Zoetermeer en het falende beleid. Hij heeft het vertrouwen van de inwoners regelmatig beschaamd. De laatste poppenkastvertoning doet hij ook volop aan mee en zo ook het CDA. U kunt geen droge ogen meer hebben. U zou met ons mee moeten wenen. Het CDA helpt haar eigen bestuursleden aan een gebedshuis/moskee/multicultureel centrum/multifunctioneel centrum/school...wat is het eigenlijk? Duizenden nette bewoners die trots zijn op hun buurt laat u links liggen. We hebben het geprobeerd, op basis van argumenten en gesprekken, met u te regelen. De moskee naar een bedrijventerrein. Genoeg bedrijvigheid doordeweeks en dan gaat het moskeebestuur toch op een etage daar wonen als het om sociale veiligheid zou draaien? Bouw Zoetermeer niet overal vol en wijzig niet naar eigen behoefte de bestemmingsplannen! Ik zou nog uren kunnen doorschrijven en een feitenrelaas kunnen houden. U weet de feiten beter dan ik en het wordt tijd dat u de hand in eigen CDAboezem steekt. Mijn felicitaties met het landelijke -en plaatselijke- zetelverlies! Met vriendelijke groet, |
Gast |
#14682011-11-11 11:16Gelijkheid? Enige jaren geleden op het voortgezet onderwijs waren de moslims vrij met suikerfeest. Er bleven slechts enkele autochtonen over op de hele school, maar die moesten komen. Ik vond: moslims vrij met alle christelijke feestdagen, dan nederlanders vrij met islamitische dagen, zeker als er maar anderhalve kip overblijft. Dus mijn dochter bleef thuis....en ze werd gelijk geschorst!!!!!! Nota bene op een christelijke school! So much voor eerlijkheid. |
Buurman |
#1469 Re: Re: BELANGRIJK!!2011-11-11 11:18En dat is nu juist het probleem.....kan er iemand achter komen wat die zijn? |
Erik SIP |
#1470 SIP2011-11-11 12:14We hebben maandag bij het debat een flinke tik gekregen van de Gemeente Zoetermeer. Maar nu is wel bekend dat DEZE Politici niet voor ons als burgers kiezen. Steun ons en mail sipzoetermeer@gmail.com |
buurman |
#1472 Re: Re: Re: BELANGRIJK!!2011-11-11 12:17Yesssssssssssssssssssssssss de e-mail adressen!!!!!!!!!!!! |
Gast |
#1473 Gebedshuis hoort in woonwijk2011-11-11 12:31Een veelgehoord argument is dat een gebedshuis in een woonwijk hoort en niet in een industrieterrein. Ik heb horen zeggen, ik meen door mw.Sahin, dat zij haar kind ook niet naar een industieterrein wil sturen. Dit zou van toepassing zijn als het gebedshuis in de wijk ligt waar de kinderen wonen!! Maar dat is hier niet het geval. Kinderen moeten naar een andere wijk en hebben dus sowieso begeleiding nodig om er te komen. Andere wijk of industriegebied maakt in dit geval dus niks uit. |
Gast |
#1474 Samen staan we sterk!2011-11-11 12:31Mensen, verenig je! Meld je aan bij SIP. sipzoetermeer@gmail.com. Het is ongelofelijk hoe groot het ledenbestand is geworden na het debat. Dus duidelijk hoezeer dit leeft in Zoetermeer. Ieder e-mailadres telt. Samen staan we sterk. |
Gast |
#1475 Re: Re: Re: Re: BELANGRIJK!!2011-11-11 13:12#1472: buurman - Re: Re: Re: BELANGRIJK!! Ja mensen, nu nog de e-mail adressen van lokale en landelijke politieke partijen of andere organisaries. Wie weet het? |
|
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Respecteer de euthanasiewet
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64397 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5065 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4749 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
410 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3512 Gemaakt: 2023-04-12
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
775 Gemaakt: 2024-11-07
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1004 Gemaakt: 2024-02-19
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1451 Gemaakt: 2024-10-23
Steun Poptempel De Kuip
1620 Gemaakt: 2024-10-12
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
100 Gemaakt: 2024-11-09
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
82 Gemaakt: 2024-11-13
Schoolplein IKC Klimboom
80 Gemaakt: 2024-11-14
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
627 Gemaakt: 2024-09-14
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
452 Gemaakt: 2024-11-03
Zwembad de Trans moet open blijven!
1048 Gemaakt: 2024-10-31
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
87 Gemaakt: 2024-10-29
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
54 Gemaakt: 2024-11-10
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
74 Gemaakt: 2024-11-06
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
225 Gemaakt: 2024-11-01