€200 en nog veel meer: GEEN STIJL

Gast

/ #1652

2011-11-11 13:56

Ben ziek gemaakt door ex werkgever en de arboarts ten tijde van mijn WSNP. Ben tot op het bot toe kapot gemaakt door met als gevolg dat ik al 3 jaar bij n psycholoog loop en medicatie nodig heb. Ben mezelf totaal kwijtgeraakt hierdoor. Na 2 jaar ziektewet nu in de WIA beland waarvan ik met moeite rond kan komen. Nu gaat m.i.v. 2012 de wettelijke eigen bijdrage even met Euro 50,00 omhoog en de behandelingen waar ik recht op heb om naar mijn psycholoog te kunnen worden van 14 verlaagd naar 5 per jaar. Hoe kan ik ooit herstellen? De mensen die deze besluitvormingen nemen zijn groot verdieners en kunnen makkelijker de wettelijke eigen bijdrage bekostigen net als de kosten van de behandelingen die ze met eigen inkomen kunnen dragen. Ik heb niet gevraagd om een WIA uitkering, ben daar niet op uit geweest. Ik ben door toedoen van ex werkgever en arboarts hierin terecht gekomen. Waarom? Door onbegrip van hun kant. Nee de hoge heren en dames nemen beslissingen waardoor de mensen met lage inkomens nog meer uitgeknepen worden en hun kans op verbetering en herstel nihil wordt. Ja wij leven in een democratisch land ahum...