Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

ik zoek geen nieuwe buren

/ #1517 Begeleidingscommissie

2011-11-14 00:57

Ik zeg..... AANMELDEN en begeleiden naar een ANDERE PLEK!!! De plek aan de Roggeakker is niet geschikt. We willen GEEN moskee geschikt voor 300 moslims. Ook niet als ze met 80 moslims komen. Dat willen we NIET, vanwege verkeersdrukte, veiligheid voor de overstekende kinderen vanuit Oosterheem en Segwaert. Tussen de middag is het er al zo gevaarlijk met fietsende schoolkinderen. Er zijn al diverse ongelukken gebeurd. De drukste gebedsdiensten zijn ook rond tussen-de-middag. Moeten we verplicht onze kinderen laten overblijven voor hun veiligheid? Zocht juist een school waarbij ze juist thuis een bammetje kunnen eten!! Ik wil niet dat mijn kind langs een drukke weg en langs een moskee moet. En ja OOK omdat het een moskee is. Ik zie de beelden van 11/9 nog op mijn netvlies. Nee dat waren niet deze mensen. Maar deze mensen zijn wel 1 grote familie. En zij leren wel allemaal dat je zonden mag begaan als je daarna maar in de moskee komt om je zonde in te zien en dan is het weer goed. Speel, Denk Na!!!