trambestuurders genoeg is genoeg!!!

Gast

/ #142 Re: Re: Re:

2011-11-16 00:57

#140: - Re: Re:

awel leg gij mij dan eens uit wa ge verstaat onder het goed doen van mijn job???? ik heb op 4 jaar dienst nog maar 3 ongevallen gehad met enkel blikschade waarvan ik er geen enkele in fout was, maar telkens door autobestuurders die afkapten vlak voor de tram of uit hun garage gereden kwamen zonder te kijken en halsoverkop de sporen oprijden!, ik heb nog nooit ambras gehad en geen enkele klachtenbrief ontvangen, ik bedien elke passagier met een glimlach en geef uitleg als ze dit wensen als denken sommigen dat wij een wandelend stratenplan zijn. ik hou mij overal aan de toegestane snelheden en presteer het nog om elke dag ongeveer een 20 tal accidenten te vermijden die veroorzaakt worden door onvoorzichtige voetgangers/fietsers/autobestuurders of in het algemeen andere weggebruikers! zo heb ik vorige week nog heel het astrid pleinn geblokkeerd omdat er een kind achter haar balon aan het lopen was die was gaan vliegen, moeder stond vanop het voetpad toe te kijken en dit om 17.00 dus tijdens de spits terwijl het al donker was, wie is er hier de onvoorzichtige? heb heel het astridplein geblokkeerd met men tram dat er niemand doorkon tot dat kind veilig terug op het voetpad was. en zoals ik zijn het merendeel van mijn collega's ook, de rotte appels kunnen op 1 hand geteld worden, maar die zitten in elk bedrijf en daar kunnen wij, de wel goede chauffeurs en dat zijn de meeste onder ons de gevolgen van dragen in de vorm van belachelijke petities als deze!! nu, zeg me eens hoe ik men job dan wel moet doen???