€200 en nog veel meer: GEEN STIJL

Gast

/ #1893

2011-11-23 18:33

ik hoop dat minister schippers zich meer verdiept in de geestelijke gezondheidszorg. wel wetende dat de geestelijke gezondheidszorg net zoveel prioriteiten krijgt als de reguliere gezondheidszorg, wat u nu aan het doen bent is puur discriminatie. en dat is het ovetreden van de wet. ik weet niet waar u zich nu verschuilt. anders moet u van voor naar achter eens vertellen waarom de ggz wel moet betalen voor een behandeling of opname en in een gewoon ziekenhuis niet. ik wil een goede regeling met u treffen als we nu samen gaan betalen. mensen die een arm of been breken, een eigen bijdrage tot 100,- voor röntgen foto en gips, en wij voor opname en consulten een maximum van € 100,- dan krijgen we een eerlijker plaatje. als U deze regeling zo door zet hoe die nu is neergezet, zitten we in maart of al eerder met zeer ernstige situatie, over geldprobleme, spoed opname crisis die anders voorkomen hadden kunnen worden, U heeft nog een maand om tot een normale regeling te komen, en anders zullen er harde klappen vallen het is aan u groet A. Hexspoor