Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Gast

/ #6615

2016-11-07 20:32

Ik vind de manier waarop mevr. Simons zich presenteert tegenover de rest van Ned. respectloos! Ik kan/mag geen mening hebben over zwarte piet want dan ben ik meteen een racist? Pardon?! Ik kan me herinneren dat Sinterklaas een kinder feest is en dat ik (en voor mij nog vele generaties) er altijd van genoten heb. Ik heb nog NOOIT in mijn hele leven ook maar een seconde gedacht dat het racistisch zou zijn omdat het niet racistisch bedoeld is! Ik stel voor dat ze eerst een een paar goede geschiedenis lessen neemt en door heeft dat Sinterklaas niet rascistisch bedoeld is en dan pas weer haar mond open trekt.

Ik ben niet rascistisch maar ik ben wel van mening dat als je het verpest voor de samenleving, ongeacht je gender, geaardheid, leeftijd, culturele achtergrond of wat dan ook, je NIET thuis hoort in Ned. Als je de boel wil verzieken, doe dat dan lekker ergens anders.

Daarom heb ik deze petitie getekend. Ik dien als Nederlander andere te respecteren en te accepteren zoals hij of zij is. Dat is prima, maar dan verwacht ik wel hetzelfde terug!

Met vriendelijke groet