Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Gast

/ #8508

2016-11-10 11:38

Sylvana Simons is niet zuiver, en heeft enorme frustraties wat gevaarlijk is voor een zuiver en correcte visie op een maatschappij.

Ze maakt het racisme erger en heeft geen vrede en liefde jegens haarzelf en dus ook niet jegens alle mensen, wit, zwart of wat dan ook.

Ook haar boze JIJ aanvallen op gesprekspartners zijn hoogst irritant en laat zien dat Sylvana niet veel in huis heeft. Wat je ziet is een gefrustreerde vrouw die alleen maar aandacht zoekt, waar dan ook en hoe dan ook!

Gisteren bij Pauw zag je dat ze weer loog en weer iets uit het verband trok. ("Ik heb de bewegende beelden gezien".) Erg gevaarlijk, zoals Charles Groenhuijsen al aangaf. Ze komt niet slim of empathisch over. Ze straalt haat uit, geen liefde, verzoening of wijsheid! En daar valt of staat alles mee. Ze zou zich moeten terugtrekken en eens naar haar zelf moeten kijken en naar haar gedrag en negatieve uitstraling. Ze gaat echt niets, maar dan ook niets bereiken op deze manier.  Alleen haar lichaamstaal spreekt voor zichzelf. Een zeer trieste vrouw.

Ik heb werkelijk nog niemand ontmoet die achter haar standpunten staat. Sterker nog, mensen spreken direct hun walging uit over Sylvana. Dat roept ze op zich af. Ook vreemd dat ze zich zo afzet tegen zwarte piet en er zelf (gisteren) uitzag als zwarte piet. Wat ze zelf moet weten maar zwarte piet mag dat ook!

Haar steeds veranderende uiterlijk toont de onzekerheid van Sylvana. Ze lijdt volgens mij aan een stoornis (Body Dysmorphic Disorder) om haar onzekerheden te flankeren.

Ik vraag me af wat er allemaal in haar leven heeft plaatsgevonden wat haar zo zuur, bitter en gefrustreerd heeft gemaakt. In ieder geval voelt zij zich zeer goed in de rol van slachtoffer. En daar is nog nooit iemand beter van geworden.

Ik citeer Syp Wynia van Elsevier .."Vrijheid is voorbij als gekwetste minderheid de baas wordt".

Ik hoop dat Sylvana ergens haar geluk vindt en uit haar eigen strijd komt.