Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Blije buurman

/ #1718 Hitler?????

2011-12-02 23:02

#1714: Johann van der Veere - Re: Re:

Johan, volgens mij heb jij ze niet allemaal op een rijtje. Als je iets wil vergelijken met de vent dan zou ik als ik jou was de Koran eens gaan lezen, volg eens de lezingen die een Imam predikt uit zijn wetboek. Verstaan zal je het wel niet, maar er zijn vertalingen zat in normaal Nederlands. Ik denk als je het begrijpt (als je dat überhaupt al kan) je spijt hebt wat je in je tekst heb vertaald hier op het forum. Je vergeet toch echt wat, die lijp van een Hitler was van pats boem. De Koran is een sluipmoordenaar. Tel al de doden eens bij elkaar op die door het Moslimgeloof zijn gevallen en nog steeds vallen. Tel de schade eens op die deze doelgroep ons kost. En dan niet alleen in Nederland maar wereldwijd gezien. De oorlogen. De families die uit elkaar zijn gerukt door alle ellende die deze in de naam van Allah en Mohamed de Profeet uitvoeren omdat in het jaar 400 na Chr. er een stelletje gestoorden hebben bepaald hoe men moet leven. Kan je lezen!!!! Dat is meer dan 1600 jaar geleden sukkel.

Journaal luister je ook, echter alleen wat jij wilt horen. Ik zal je helpen, vandaag nog op het journaal. Is een jonge vrouw verkracht in Afghanistan, in verwachting en draait vervolgens de cel in voor 12 jaar omdat ze niet getrouwd is. Nu mag ze vrij komen mits ze met de verkrachter trouwt. Dus wie is er nog lijper dan lijp en kompleet gestoord. De Koran. Het is te belachelijk voor woorden dat jij niet verder kan nadenken dan de voordeur van je eigen huis. Ik wil je wel meenemen hoor. Spangen, Bloemhof, Kossel, Katendrecht, het Oude Noorden, Nieuwe Westen. Allemaal wijken in Rotterdam. Ik kom er bijna dagelijks. Jij durft daar zodra het donker wordt echt niet rond te lopen, overdag kan je je auto niet kwijt omdat er geen hond (allochtoon) werkt en met 2, 3,4 soms wel 5 families bij elkaar woont te parasiteren op onze belastingcenten. En de allochtoon die wel werkt wordt met de nek aangekeken en bijna verstoten. Johan, ik wist niet dat jij zo laag IQ had. Sorry maar jouw berichtje op dit forum is een uiting van pure rascisme naar de eigen bevolking.