Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

SIP aanhanger

/ #1723 Re: Re: Re: Re: Re:

2011-12-03 11:04

#1721: Johann van der Veere - Re: Re: Re: Re:  

Beste Johann, Als ik het zo goed lees ben jij dus de aanstichter van dit hele goede? En dan ben je ook nog verbaast als het uitloopt op een kleine confrontatie? Beetje kromme verhouding, vind ik. Tevens is het jammer dat je politieke achtergrond en persoonlijkheid hier op dit forum samen smelten. Dat geeft de indruk dat je ervoor betaalt krijg om hier het een of andere te verkondigen. Ook is het een jammer dat ik je moet uitleggen wat cultuur in Nederland betekend. Misschien is het wel noodzakelijk en goed dat mensen eindelijk beseffen dat het samenleven met andere culturen gewoon niet gaat. Het is misschien ook eens tijd om tot de conclusie te komen dat we al die jaren gewoon te soft zijn geweest en maar alles hebben moeten slikken. In dat opzicht is het een natuurlijke en normalen houding van mensen om te zeggen: VOL=VOL. Antwoord op je vraag: ik ben en blijf een aanhanger van SIP en dat maakt in mijn ogen niet uit of ik er nou wel of niet met mijn naam erin sta. Maar ik zal zeker even op Google zoeken wie jij bent want mijn vermoeden is namelijk dat jij niet helemaal voor de burger bent. Even een mailtje aan de oprichter van dit forum om je berichten maar te blokkeren. Toch?