Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Henkie

/ #1853 Re: Re: TV/Radio West

2011-12-10 15:10

#1852: - Re: TV/Radio West

Verklaring van TV West's keuze?

Enige maanden geleden, terugrijdend vanuit het Nederlandse hoge noorden, heb ik een uitgebreid item gehoord op radio 1.

Dit onderwep ging over het gegeven dat met name  de Nederlandse Publieke gesubsidieerde (televisie)zenders,  en misschien ook wel de ongesubsidieerden, extra gelden toegeschoven krijgen vanuit het ministerie van Welzijn en Cultuur.

Het simpel tonen van achtergestelde groepen of individuen, tijdens een quiz, een spelletjes programma, een praatprogramma, een showprogramma, intervieuws van sporters, kerkdiensten, onderwijs items, muziekshows en programma's, wetenschaps- en onderzoeksuitzendingen, of muziek- en boekbesprekingen, geeft extra inkomsten via een Nederlands instituut.

Dit instituut telt simpelweg de SECONDE'S waarin men genoemde doelgroep in beeld heeft, en rekent af per 6 seconden.

Bovenstaande bewering werd ook gewoon toegegeven.

Conclusie; Hoe vaker er externe culturen op het scherm verschijnen, vermoedelijk geldt dit ook voor (dag)bladen hoe dikker de portemonee van de betreffende (omroep)organisatie, O, O, O, wat hou ik toch van Holland!!

Gisteren iemand Prem(time) gehoord op Radio 1, men kon missers aanmelden ter nominatie van het grootste bestuurlijk falen.

Voor zover ik heb gehoord, tussen 10.50 en 11.05u geluisterd,  is er geen politicus uit Zoetermeer genomineerd, wie weet komt dat nog.