Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Ontheemde!!!

/ #1858 Re: Re: TV/Radio West

2011-12-11 10:15

#1855: - Re: TV/Radio West Twee stukjes uitgelicht: ALV 2011 VAN DE ISLAMDEMOCRATEN

1e STUKJE

Als laatste wil ik wijzen wat de gevolgen zijn van het migratiebeleid van deze en voorgaande regeringen. Moslims worden enerzijds in sterke mate afgeremd in hun recht op gezinsvorming en hereniging, waarbij ook het getreiter rondom de dubbele paspoorten steeds weer de kop op steekt. Anderzijds komen er grote groepen zogenaamde moelanders (Polen, Bulgaren en Roemenen) het land binnen stromen. In wijken waar veel moslims wonen, worden wij geconfronteerd met een enorme toename van bars en andere horecagelegenheden, die als paddenstoelen uit de grond schieten. Gevolg is een enorme overlast van drankgebruik, openbare dronkenschap, prostitutie en vechtpartijen. Ik wil hier onder andere wijzen op de situatie in de omgeving van moskee El Islam, moskee Firdouz en de moskee hoek Bloemfontein- en Boerenstraat. Tot nu toe heeft alleen ID zich in de raad en commissies op dit punt geroerd. Dit vanuit de optiek dat moslims ook op wijkniveau hun streven voor gerechtigheid vanuit de ‘dien’ (het geloof) praktisch moeten invullen.

IK ZOU ZEGGEN VERBETER DE WERELD EN BEGIN BIJ JEZELF!!!!!!  RESPECT VAN EEN NIET MOSLIM EISEN, MAAR ZELF................  ................??????????????

2E STUKJE

> stimuleren tot drukuitoefening van college B&W op ministers tegen toekenning tewerkstellingsvergunning aan Bulgaren & Roemenen

Veel Hagenaars werken in de glastuinbouw in het Westland. O.a. zij zullen hun baan nog sneller verliezen bij deze toekenning. Ook zal de overlast in de wijken verder toenemen.

EN DIT MOGEN ZIJ WEL VERMELDEN?

VERVANG IN DIT STUKJE EEN PAAR WOORDEN:

stimuleren tot drukuitoefening van college B&W op ministers tegen toekenning BOUWvergunning MOSKEE aan  MOSLIMS.

Veel NIET-MOSLIMS WONEN in  SEGHWAERT. O.a. zij zullen DE WAARDE VAN HUIS nog sneller verliezen bij deze toekenning. Ook zal de overlast in de wijken verder toenemen.

WAT WORDT ER DAN VAN DE BEWONERS VAN SEGHWAERT GEZEGD? JULLIE ZIJN INTOLERANT! ENZ KIJK DE BIJEENKOMSTEN BIJ DE GEMEENTE MAAR NA!!!