Edwin mag niet uit gtst

Gast

/ #270 Esmeralda

2012-01-24 20:15

Ik ben een trouwe fan en volg het al jaren maar nu gaat Gtst echt achteruit :S ik vond Edwin juist zo’n interresant personage vooral samen met Lucas veel mensen hebben er kritiek op dat hij niet zo goed acteert, en dat het homogedoe te lang duurt maar ik vind het juist super. Ik vond de verhaallijn tussen Edwin & Lucas echt interessant en leuk. Het is doodssonde dat de verhaallijn tussen hun zo aan het einde komt. De homoverhaallijn is een voorbeeld en juist omdat het in Nederland nog steeds niet helemaal word geacepteerd. Ik had Edwin & Lucas graag nog langer samen gezien. Nu is de familie Bouwhuis ook totaal niet interessant meer, Edwin was juist de leukste. En er is toch niet eens een duidelijke reden waarom Raynor Arkenbout uit Gtst werd geschreven? En al zou die er wel zijn waarom schrijf je hem er uit op het moment dat er al mensen vrijwillig weg gaan zoals Lieke van Lexmond en dan niet te vergeten Jan Kooijman die over een paar maanden ook niet meer te zien is. Dit is de domste fout ooit! Dus schrijvers van Gtst laat die slechte tijden nu eens over zijn en breng de goede tijden terug door Ludwin weer samen te brengen!