Edwin mag niet uit gtst

Gast

/ #2362

2012-01-31 01:09

Ik zelf vond de verhaallijn een bemoedende voor zo veel mensen, vooral diegene die een wereld van edwin leven maar geen "Lucas" hebben om steun te krijgen en gelukkig te kunnen worden. De verantwoordelijkheid voor het schrijven van een personage zou niet zo speels kunnen worden genomen. Er hangen best veel echte lotgevallen bij z'on personage. En voor het verderven van echte leven, van mensen die er echt moed voor hun eigen leven uit juist dit soort verhalen halen, daarvoor zou ik zelf niet meer rustig kunnen slapen. Loten van mensen op mijn geweten te hebben. Zelfs de acteurs snappen dit soort stoere gedoe niet [(http://www.rtl.nl/xl/#/u/a0a751ed-b1e2-40f5-bff2-635e7d35c192) (min 2:10)] ...
Als de schrijvers op deze manier met hun kijkers omgaan, zal dit vast zo eindigen als bij GZSZ, die dit meerdere keer zo deden en nu kijkcifvers van ruim 10% hebben, toen nog van 28%. Een winst blijkt dit niet te zijn.
"Once burnt, twice shy" - Zo denk ik is het best te omschrijven. Van fouten leer je. Jullie hebben bij deze een immens kwantum sprong gedaan.
Ik hoop jullie zijn zich van dit kwaad bewust.