Geengenummerdeplaatsenindekuip

Vakkie J

/ #371 Vak J

2012-03-17 12:17

Op ons vak bestaan gewoon vaste vriendengroepen die altijd bij elkaar zitten! Een uur - 3 kwartier voor de wedstrijd zit het in ons vak al meer dan half vol en zit iedereen met elkaar te praten. Wanneer je deze idiote stoelnummering krijgt zal je dalijk iedereen 5 minuten van tevoren het vak in zien lopen, weg sfeer bij het warmlopen en even snel de tegenstander intimideren als ze het veld op komen om warm te lopen. Goed bezig Feyenoord!

Daarnaast zitten er mensen in het vak die niet op 1 stoeltje passen omdat ze te dik zijn. Wat nou als jij naast hun word ingedeeld en je dus 'niet' kunt zitten?! Nu word dit gewoon gereguleerd omdat mensen het weten en diegene op vaste plekken zitten, maar dalijk heb je hier een probleem mee.

Feyenoord zegt dat de controles verzwakt kunnen worden en hierdoor de wachttijd zal afnemen. Hier is dus niks van waar! Op het moment dat je een vaste plek hebt komen mensen later het vak in en als supporters minder gespreid komen (rara feyenoord wat er dan gebeurd) dan zal er dus een langere wachtrij ontstaan. Pfff af en toe heb je zo het gevoel dat je met een stel kleine kinderen te maken hebt in dat bestuur!

Daarnaast zou ik graag nog willen reageren op de mensen die zeggen dat het geweld afneemt en het goed is voor de dagjesmensen. Kunnen diegene mij misschien uitleggen over welk geweld ze het hebben? Ik kom nu al jaren in de kuip, maar heb zeer zelden een incident meegemaakt. Daarnaast zijn deze dagjesmensen, hoewel ik het heel leuk vind dat ze komen en dat moet iedereen ook zeer zeker blijven doen!, onbetrouwbaar qua opkomst en wat wij allemaal zo mooi vinden aan Feyenoord is de trouwheid van het legioen. Om niet zo te worden als in 020 moeten we juist deze trouwheid belonen en niet deze mensen aanpakken!