Geengenummerdeplaatsenindekuip

kkaboutaleb

/ #587 mijn verhaal

2012-03-22 00:22

Stoelnummers ? Ik zeg nee want wat gaat er nu dan fout , er gebeurd niks in het stadion dus Waarom ? Ze willen een stil stadion met mensen die netjes op hun plekje zitten , en als ze wat doen , dan zijn ze gekoppeld aan hun zitplaats , dus makkelijk te vinden. Sfeer? Dat vind feyenoord blijkbaar niet belangrijk , want supporters (vrienden) komen niet meer bij elkaar te zitten. Dat verpest de gezelligheid en de sfeer. Je kan met een groep je aanmelden ? Ja en , je kan met max 9 personen , ik zit op vak S , en daar heb je een grote vriendengroep , dat betekend dat de hele sfeer uit de kuip zal verdwijnen. En feyenoord is feyenoord door de supporters , maar daar word niet over gedacht. Wat wij willen is Vrijheid , we willen vrij zijn waar je wil zitten of staan. En we willen niet behandeld worden als criminelen , Maar wat wij willen dat vind feyenoord niet belangrijk. Feyenoord maakt alles alleen maar erger dan het is , want je krijgt het probleem , mensen gaan zitten waar ze zelf willen , en mensen op een los kaartje gaan zitten wat er op hun kaartje staat , dus krijg je daar weer irritatie bij supporters , wat misschien weer tot geweld enzo lijd. WATCHING FOOTBALL IS NOT A CRIME. AGAINST MODERN FOOTBALL