Doorlichtingsplan Gentse politie is karikaturaal - halt aan grote delen van het verbeterplan

DANK U PZ GENT
Gast

/ #76 zwarte lijst

2010-12-18 22:48

vrijwillig opgegeven voor Actie Halt. De reeks van de vier nachten (do vr za zo), toen deden we een halt de woensdag en nog ene de maandag, na de 4 nachten. Dit waren 6 nachten op rij. Dit zijn dus twee extra nachten die we telkens presteerden. nogal wiedes dat we daarvoor werden vergoed, me dunkt...

Alcoholcontroles. Mensen van het A-buro die kwamen vragen of we aub wouden inspringen want er was iemand ziek gevallen. Ja, ik heb wel iets te doen die dag, maar ok, kzal jullie uit de nood helpen... Nogal wiedes dat we daarvoor werden vergoed, me dunkt...

Y diensten voor het weekend van de Y week. Zou je een Grasko willen doen op zaterdag van 16.00 uur tot 00.00. God Jah, kheb wel iets te doen, ma kzal jullie uit de nood helpen. Nogal wiedes dat we daarvoor werden vergoed, me dunkt...

BELEUR: Zou jij dit weekend kunnen inspringen voor de NO-Border camp en de dag erna is er nog een BELEUR. We hebben gezien dat je met verlof staat. God Ja, ik heb wel verlof genomen, ma kzal jullie uit de nood helpen. Nogal wiedes ... (u kent het ondertussen wel al)

Overname van een dienst: Via e-mail, wil iemand mijn dienst overnemen op die datum. Mijne kleine doet zijn plechtige communnie dan. Allee diene mens heeft nen kleine, niemand reageert, Kzal ik hem wel overnemen, dan kan diene mens naar de communnie van zijn kleine gaan. Nogal Wiedes...

Professoren vragen 10000 euro extra voor de implentatie nadat ze al 55000 euro hadden gekregen... en over die mensen wordt niets gezegd... ECHT ERG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DANK U PZ GENT, want van jullie moet ik geen DANK U verwachten