Doorlichtingsplan Gentse politie is karikaturaal - halt aan grote delen van het verbeterplan

CC - PZ Schelde Leie
Gast

/ #79 Zinkend schip

2011-01-12 21:35

Als ik hier alle reacties lees kan ik alleen maar stellen blij te zijn in 2009 het zinkend schip te hebben verlaten. Nu kan ik mij alleen maar gelukkig prijzen dat mijn kwetsuur dat ik voorhad tijdens de HYCAP-training niet als arbeidsongeval werd erkend. Dat was voor mij de spreekwoordelijke druppel. Het was voor mij toen reeds meer dan duidelijk dat de leiding GEEN ENKEL respect heeft voor de inspecteur op straat. Ik heb dan ook andere oorden opgezocht. Ik kan dan ook iedereen, die in aanmerking komt om andere oorden op te zoeken, enkel aanraden dit ernstig te overwegen. Ik heb het mij in elk geval niet beklaagd. Waar ik nu zit is er wel respect en wordt wel er rekening gehouden met het feit dat wij ook nog een familiaal leven hebben buiten de politie.
Het is hoog tijd dat de leiding van PZ Gent eens functioneel en efficient denkt en stopt met aan statistieken te denken of naar de pijpen te dansen van mensen die nooit een stap op het terrein hebben gezet.
Mijn steun gaat dan ook uit naar alle mensen van ID !