Navid Sharifi moet blijven!

Quoted post

Gast

2013-08-27 18:44

Het is jammer dat er een persoon als Navid het land wordt uitgewezen, een persoon die zich aan alle plichten en voorwaarden van ons land voldoet.
Ok het is geen belg en ik ben ook geen voorstander om die vele vreemdelingen in ons land toe te laten . Maar dan heb ik het wel over degene die niet gaan werken en enkel naar Belgie komen om te profiteren. Zo is Navid duidelijk niet ! Persoonlijk kende ik hem niet , wel weet ik wel wie hij is doordat we toevallig op dezelfde bouwwerf in Waregem aan het werk zijn. Wel es waar voor een ander bedrijf , daar zie ik wel ook dat het een werker is en geen profiteur en een jongen met inzet , mogen wij zelfs iets aan vragen . Laat die jongen verder zijn job doen en geef hem de toestemming zijn leven in belgie verder te zetten ! Vele anderen verdienen dit niet, daar moet wat aan gedaan worden. Laat Navid hier !

Dit is een reactie van een echte Vlaming !!

Reacties

Brigitte

#86 Re:

2013-08-27 19:22:47

#85: -

Ik ben het volledig met je eens dat er hier in ons land veel profiteurs zijn. Mensen die op onze kosten leven.

Navid is helemaal niet zo.  Als je ziet wat hij hier al allemaal op eigen houtje heeft verwezenlijkt. Chapeau voor Navid.

Daarom verdient hij het des te meer om hier in ons land zijn verdere toekomst uit te bouwen.

Hij zit nog boordevol plannen. Laat ons hopen dat Mevrouw De Block hem die kans geeft om zijn dromen waar te maken!