Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Quoted post

Boudy

#4162 En de illegalen krijgen €.3000,00 toe, lees telegraaf bericht ma 17 feb 2014

2014-02-17 12:00

Lees dit bericht en mijn reaktie.
Amsterdam: 1,7 miljoen euro extra voor illegalen - www.telegraaf.nl - Binnenland.

De gemeente Amsterdam trekt 1,7 miljoen euro uit voor extra opvangplekken voor illegalen. Dat schrijft burgemeester Eberhard van der Laan aan de gemeenteraad.

Huh en onze oudjes mogen inleveren... en de 50 illegalen krijgen €.3000,00 toe, van ons zuur verdiende belasting centen. Hoe kan dat in Godsnaam !! Volgens mij zijn wij verslaafd aan geld weggeven aan illegalen i.p.v. onze eigen Nederlanders verzorgen !! Kan dat geld niet beter gebruikt worden voor een retourticket naar eigen land en investeren in je eigen Hollander !!

Dit kan zo niet langer Hollanders. Jullie moeten echt wakker worden en op de PVV gaan stemmen. Het is onze enige mogelijkheid om uit die EU te stappen en het recht weer in onze handen te krijgen waar wij ook RECHT op hebben.
Ik steun deze petitie en hoop dat die kogel door de kerk komt, want zo kan het niet langer.

Bericht van een kankerpatient, die ook die eigen bijdrage jaarlijks moet betalen en de medicijnenen, die niet in het ziekenfonds zitten, dus dat is nog veel en veel meer.
Ook ik ben wakker geworden en ben heel erg boos, hoe het nu allemaal gaat.
Zet hem op met deze petitie en veel succes !!

Reacties

Gast

#4181 Re: En de illegalen krijgen €.3000,00 toe, lees telegraaf bericht ma 17 feb 2014

2014-02-18 12:40:21

#4162: Boudy - En de illegalen krijgen €.3000,00 toe, lees telegraaf bericht ma 17 feb 2014

pvv is ook vvd wilders is een ex vvd-er Niet op stemmen zijn 1-liners zijn leuk, voor het klootjesvolk. daarna komen de vvd streken