wij gaan vóór windmolens in Mol!

Quoted post

Mollenaar

2014-02-18 18:46

Ik merk op dat het merendeel van de mensen die voor stemmen, niet in de buurt wonen waar de windmolens mogelijk komen te staan. Ik vind het spijtig dat mensen nog altijd egoïstisch denken.
Het is allemaal goed als het maar niet te dicht in je eigen buurt komt.

Slechts 35,7 procent van de handtekeningen zijn inwoners van Mol, 39,48 procent vanuit andere locaties. Wees nu zelf eens eerlijk, dat geeft toch geen realistisch beeld van wat de inwoners willen! De meningen van de inwoners van Mol zijn belangrijk, niet die van mensen die erbuiten wonen. Met alle respect, maar die hebben er niets mee te maken!

Reacties

Gast

#58 Re:

2014-02-19 06:31:10

#55: Mollenaar -

Ik denk dat iedereen er belang bij heeft dat er een duurzame toekomst in het vooruitzicht is. En 35% ( open en bloot te zien ) is meer dan 0% indien deze petitie niet was opgestart

ook mollenaar

#60 Re:

2014-02-19 08:46:35

iemand die in mol rauw woont heeft ook weinig last van de windturbines, laat staan dat ze het gebied kennen.

ik heb gehoord dat er in de omgeving van het zilvermeer geen windturbines mogen komen van de provincie (lees provincie is eigenaar van het zilvermeer) omdat dit het toerisme zou hinderen.

met andere woorden, mensen mogen wel dagelijks opgezadeld worden met overlast van windturbines, maar toeristen mogen dit niet.

is de provincie hier dan ook geen NIMBY ?

Gast

#69 Re:

2014-02-24 15:59:11

Er is al zoveel natuur moeten verdwijnen voor de ontginning van het wit zand in mol, kan men die windmolens niet plaatsen op de molse meren, dan kan men die waterplassen nog een nuttig doel geven.