Het zwembad van Essen moet blijven !!!

Quoted post

Anoniem

#53 Zwembad

2014-03-12 12:29

Het zwembad is verouderd en is niet meer conform met de wet, is zelfs een gevaar door het betonrot in de kuip. Hiervoor moeten er aanzienlijke werken gebeuren die de mensen van Essen veel geld zullen kosten. Als jullie allemaal het zwembad willen behouden en meer belastingen willen betalen? Go for it zou ik zeggen.

Voor de scholen zijn er voldoende oplossingen.

Voor al die individuele zwemmers,ik zou zeggen kom allemaal eens elke week zwemmen in plaats van eens ene keer om het jaar...

Reacties

Gast

#55 Re: Zwembad

2014-03-12 19:49:49

#53: Anoniem - Zwembad

Wat een asociale reactie !

De nieuwe sporthal heeft mij ook veel geld gekost, en de bouw van een nieuwe turnzaal zal mij ook veel geld kosten, terwijl ik hier geen enkel gebruik van maak / zal maken .. moeten ze die dan ook maar betalen door inkom te gaan aanrekenen aan diegenen die er wel gebruik van maken ?
En meer belastingen betalen zullen we zoiezo al doen aangezien die stijgen van 7 naar 7,5%

Gast

#59 Re: Zwembad

2014-03-23 22:39:02

#53: Anoniem - Zwembad

Vooraleer je nonsens uitkraamt over de mogelijkheden die scholen hebben, zou het beter zijn jezelf eerst grondig te informeren, hoeveel tijd er in het leerplan van een school zit om te gaan zwemmen. Misschien kan je zelf eens gaan zwemmen, of ben jij één van die personen die wel zijn persoonlijke doelen heeft verwezenlijkt (zoals een sporthal)